قوانین و مقررات سایت

کاربر گرامی لطفا به موارد زیر جهت استفاده بهینه از خدمات و خرید محصولات و عضويت در وب سایت شوفاژ ایران به دقت ملاحظه فرمایید .

شرکت شوفاژ ایران منطبق با قوانين اينترنتی جمهوري اسلامی ايران و قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است . محصولات ارایه شده در وب‌سایت پیشگامان شوفاژ ایران از شرکت‌های معتبر با گارانتی اصلی خریداری شده است .

آدرس تلفن و ایمیل ‌هایی که مشتریان در پروفایل خود ثبت می‌کنند ، به عنوان تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتریان می باشد و  شرکت از طریق آن ها با مشتریان ارتباط می گیرند .

مسئولیت‌ مربوط به کیفیت ، گارانتی ، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش همه محصولات بر عهده شرکت اصلی و تولید کننده می باشد .

کاربران سایت برای خرید  باید دارای حداقل سن قانونی (18 سال) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند .

ثبت و اقدام خرید به منزله قبول همه ی قوانین ما می باشد و مشتریان قبل از هر گونه اقدام یه خرید باید قوانین ما را مطالعه کرده و در صورت پذیرش همه ی این قوانین اقدام به خرید کنند .

توجه:

مشتری گرامی توجه نمایید ثبت سفارش شما به منزله خرید قطعی نمیباشد.  همکاران ما در اولین فرصت موجودی سفارشات شما را استعلام گرفته و با شما تماس میگیرند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید