[vc_row][vc_column][woodmart_products woodmart_css_id=”6288d31b72ec3″ taxonomies=”799″ columns=”4″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2Mjg4ZDMxYjcyZWMzIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][vc_column_text]

مشعل ایران رادیاتور گازی کوچک

اگر می خواهید که خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور از نوع گازی کوچک را برای مکان مورد نظر خود داشته باشید باید در قدم اول بدانید که مشعل ایران رادیاتور گازی کوچک چیست؟ نکته ای که وجود دارد این است که مشعل هایی که در ایران رادیاتور طراحی و ساخته می شوند بالاترین کیفیت را دارند. قیمت بسیار پایین آنها و دسترسی فراوان به قطعات تشکیل دهنده آن از دیگر مزایای مشعل های این برند است. اگر می خواهید که طول عمر مشعل ایران رادیاتور به بیش از 10 سال برسد باید به صورت استاندارد آن را نصب کرده و نگهداری آن را به درستی انجام دهید.

معرفی برند ایران رادیاتور

زمانی که می خواهید خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور را انجام دهید باید بدانید که برند ایران رادیاتور بسیار قدیمی و معتبر است. این شرکت در حوزه انواع رادیاتورهای پره ای، پنلی، کولر های گازی، مشعل های صنعتی و خانگی فعالیت دارد. محصولات این شرکت بالاترین کیفیت را دارند. نکته ای که وجود دارد این است که برای ساخت آن ها از مرغوب ترین متریال استفاده کرده است. در زمان استفاده هیچ مشکلی را برای شما به وجود نمی آورند به شرطی که نصب، راه اندازی و نگهداری از آن ها به درستی انجام شود. فروشگاه شوفاژ ایران نمایندگی اصلی و رسمی مشعل ایران رادیاتور است.

ویژگی های مهم مشعل گازی ایران رادیاتور

در خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور باید به شما بگوییم مشعل از نوع گازی کوچک دارای ویژگی های خاصی است که در هنگام خرید باید به آن ها توجه داشته باشید. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. عمر مفید برای مشعل های گازی 15 سال است.
  2. مشعل های گازی استاندارد های کشور ایران را دارند.
  3. از الکترود های یونایزر برای کنترل شعله ها استفاده می کنند.
  4. پرشر های سوئیچ گازی کروم از نوع شرودر و یا دانگز است.
  5. به صورت استاندارد از فلو سوئیچ ها برای مشعل استفاده می کنند.
  6. شیر برقی که برای این مشعل ها استفاده می شود از برند براهما است.
  7. قابل استفاده دز نانوایی ها، خشکشویی ها و مصارف نیمه صنعتی است.
  8. 17000 تا 43000 کیلو کالری در هر ساعت ظرفیت حرارتی برای خروجی آن است.
  9. این قابلیت را دارد که آبگرم و گرمایش را برای ساختمان هایی که متراژ 200 متر مربعی دارد را تامین کند.
خرید مشعل گازی ایران رادیاتور

نمونه مشعل ایران رادیاتور گاز سوز فروشگاه شوفاژ ایران

انتخاب مشعل ایران رادیاتور

برای این که خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور را داشته باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که در قدم اول باید بدانید که به چه صورت باید مشعل گازی کوچک را انتخاب کنید. برای این کار باید شما باید به ظرفیت گرمایشی، نوع سوخت، برند تولید کننده آن و کیفیت مشعل توجه داشته باشید. شما زمانی که این موارد را بررسی می کنید متوجه می شوید که برند ایران رادیاتور از بهترین برند های تولید کننده مشعل به حساب می آید.

شما باید بدانید که سوخت مصرفی که برای مشعل ایران رادیاتور استفاده می شود از تنوع بالایی برخوردار است. این عامل باعث شده است در هر مکانی از مشعل بتوانید استفاده کنید. شما به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از انواع سوخت مصرفی برای مشعل مزایای زیادی دارد. از جمله مقرون به صرفه بودن آن، راحت تر بودن است.

اجزای اصلی مشعل ایران رادیاتور

در خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور باید به اجزای تشکیل دهنده آن نیز دقت داشته باشید. نسبت به این اجزا باید آگاهی بسیار بالایی داشته باشید که در زمان انتخاب و خرید دچار مشکلی نشوید.

  • شیر های برقی
  • الکتروموتور
  • پرشر سوئیچ از نوع گازی
  • فن یا دمنده هوادهی
  • سیستم های جرقه زن
  • فتوسل های مشعل
  • رله یا کلید کنترل
  • دمپر های تنظیم هوا
  • شعله پخش کن
اجزای تشکیل دهنده مشعل ایران رادیاتور

اجزای مشعل ایران رادیاتور

مزایای استفاده از مشعل گازی ایران رادیاتور

در خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور بای به مزایایی که برای مصرف کننده به همراه دارد.توجه و دقت بالایی داشته باشید. همان طور که می دانید از مشعل گازی برای این که انرژی گرمایی را برای هیتر، دیگ های بخار و پکیج ها تامین کنند استفاده می کنند. تا عملکرد و کارایی آن ها بهتر و با کیفیت تر باشد. مزیت ها شامل موارد زیر است.

  • راندمان حرارتی در مشعل گازی ایران رادیاتور بالا است.
  • مشعل گازی کوچک را به راحتی می توانید نصب و یا تعمیر کنید.
  • در خط تولید مشعل گازی از تکنولوژی های پیشرفته و به روز استفاده می کنند.
  • در تمام نقاط ایران دارای نمایندگی است و خدمات گسترده ای را برای افراد به همراه دارد.

مشخصات کامل و جامع مشعل گازی کوچک

در خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور باید به مشخصاتی که مشعل گازی کوچک ایران رادیاتور دارد. توجه داشته باشید.

  • باید بدانید که نوع آن گازی است.
  • برچسب انرژی مشعل گازی b است.
  • نصب مشعل به صورت زمینی است.
  • ظرفیت گرمایشی آن تا 240 کیلووات است.
  • وزن مشعل ایران رادیاتور 14 کیلوگرم است.
  • تا 5 طبقه یعنی 1000 متر را ساپورت می کند.
  • عملکرد آن ها به صورت آبگرم و گرمایشی است.
  • ابعاد استاندارد آن 460*380*550 میلی متر است.
مشخصات کامل مشعل گازی کوچک

اجزای اصلی مشعل گازی ایران رادیاتور

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما بگوییم که خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور آن هم به صورت گازی کوچک به چه صورت است. این مشعل ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. نکته ای که در خرید آن ها وجود دارد این است که باید مشخصات جامع و کامل آن را بدانید تا بتوانید بهترین انتخا و خرید را داشته باشید.

سوالات متداول درباره خرید اینترنتی مشعل ایران رادیاتور

  1. مشعل چیست؟
    باید بدانید که سیستمی است که ماده سوختنی را با هوا ترکیب می کند. انرژی بدست آمده از سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل می کند. از مهم ترین لوازم سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها مشعل است.
  2. مشعل ها چه کاربردی دارند؟
    شما از مشعل ها گازی در مکان های مختلفی از جمله موتورخانه های مسکونی، مورد استفاده در سیستم های تابشی مثل گرماتاب، قابل استفاده در کوره های گرم، کوره های پخت انواع نان ها و در کارخانجات نیز کاربرد دارد.
  3. چه عواملی بر قیمت مشعل ها اثر می گذارد؟
    در قیمت مشعل ها عواملی تاثیر می گذارد که شامل ظرفیت حرارتی، نوع سوخت مصرفی، باید بدانید که ظرفیت کامل مشعل ها معمولا باید 20 درصد از ظرفیت دیگ های بخار بالاتر باشد، است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5/5 - (2 امتیاز)