[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

لیست قیمت مشعل ایران رادیاتور گازی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products woodmart_css_id=”628b1f2b222b9″ taxonomies=”799″ columns=”3″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MjhiMWYyYjIyMmI5Iiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

مشعل ایران رادیاتور گازی

همان طور که می دانید مشعل های ایران رادیاتور از مهم ترین تجهیزات گرمایشی است. شما با دانستن قیمت خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم می توانید تصمیم بگیرید که مشعل نو خریداری کنید یا دست دوم؟ مشعل ایران رادیاتور کاربرد های مختلفی از جمله اداری، مسکونی، انواع صنایع مختلف و بیمارستانی دارد. این وسیله سوخت و هوا را ترکیب می کند . این عامل باعث به وجود آمدن شعله و احتراق می شود و گرما تولید می کند که با این کار سوخت به انرژی گرمایی تبدیل می شود.

نکته ای که وجود دارد این است که این انرژی به سیستم گرمایشی مرکزی منتقل می شود و باعث می شود محیط مورد نظر شما گرم شود. نکته قابل توجه این است که مشعل ها دارای دو نوع اتمسفریک و فن دار هستند. که نوع اتمسفریک با سوخت و محیط ترکیب می شود و عمل احتراق را انجام می دهد. مشعل فن دار باید بدانید که هوای مورد نیاز برای احتراق را به اجبار همیشه به وسیله الکتروموتور ها و فن ها به جایگاه احتراق انتقال می دهد.

خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم

شما قبل از قیمت خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم باید به نکاتی توجه داشته باشید. تا در هنگام استفاده از آن مشکلی برایتان به وجود نیاید. این نکات شامل متریالی که در آن استفاده کرده اند. ظرفیت گرمایشی مشعل ایران رادیاتور. سوخت مورد نیاز برای مصرف مشعل، برند سازنده مشعل های گازی و اجزای سازنده آن است. شما باید بدانید که رعایت ظرفیت گرمایی در زمان خرید باید ظرفیت مشعل ها 20 درصد حدودا از ظرفیت دیگ ها بیشتر باشد. زیرا به واسطه و کمک آن ها در زمان گرمایش، سیستم مشعل ایران رادیاتور مشکلی را نداشته باشد.

مشعل ایران رادیاتور گازی

خرید مشعل ایران رادیاتور دست دوم

مزیت استفاده از مشعل های گازی ایران رادیاتور

شما قبل از این که قیمت خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم را بدانید باید اطلاعاتی را در مورد خود مشعل داشته باشید از جمله مزایای استفاده از آن شما باید به این نکته توجه داشته باشید که مشعل ها برای انرژی گرمایی پکیج ها، دیگ آب و یا هیتر استفاده می شود.

  1. بالا ترین راندمان حرارتی را دارا می باشد.
  2. تعمیر و نصب مشعل های گازی دست دوم آسان است.
  3. در تمام نقاط ایران مشعل ایران رادیاتور خدمات گسترده را دارد.
  4. استفاده از تکنولوژی به روز و همچنین از پیشرفته ترین خط تولید استفاده می کند.

انتخاب مشعل گازی دست دوم

شما قبل از این که قیمت خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم بدانید باید در مورد این که چگونه مشعل گازی را انتخاب کنید. اطلاعاتی را داشته باشید. برای انتخاب نیاز به معیارهایی است که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

  • در قدم اول باید بدانید که برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید.
  • انتخاب سوخت گاز زیرا دسترسی به آن آسان تر و با توجه به شرایط است.
  • بر اساس واحدهای مختلف میزان ظرفیت حرارتی مورد نیاز مشعل ایران رادیاتور
  • آخرین مورد که بسیار مهم است این است که بویلرهای فولادی، دیگ های بخار، دیگ های چدنی، کوره های ذوب مواد پلاستیکی یا فلزی و کوره های گرمایشی چه مقدار ظرفیت دارند.
انتخاب مشعل گازی

انواع مشعل گازی دست دوم

نحوه کار مشعل ایران رادیاتور

همان طور که می دانید در قیمت خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم، نحوه کار آن ها نیز مهم است. در کل طرز کار مشعل های گازی به یک صورت است. بنابراین باید به شما بگوییم که بر روی موتورهای مشعل پروانه هایی نصب می شود. این پروانه ها وظیفه تامین هوا را برای احتراق بر عهده دارند. دریچه های هوا نیز وظیفه دارند که هوای لازم را کنترل و تنظیم کنند.

نکته ای که وجود دارد این است که بر روی مشعل های گازی دست دوم کلید هایی تعبیه شده است که برای کنترل فشار از آن ها استفاده می کنند. زمانی که جریان هوا کم باشد این کلید وارد عمل می شود و مشعل را خاموش می کند. توسط نازل های سوخت، گاز افشانه می شود. هوای موجود با ماده سوختنی ترکیب می شود. به وسیله جرقه های الکترود که بر روی نازل قرار دارند. مشعل روشن می شود شعله به داخل کوره های دیگ مستقیما هدایت می شود.

ویژگی های مشعل دست دوم گازی

شما باید در حین این که می خواهید بدانید قیمت خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم چقدر است. باید در مورد ویژگی ها و خصوصیاتی که دارند. مطالبی را بدانید.

  • به صورت استاندارد پرشرهای هوا را دارد
  • دارای استاندارد های ایران و بین المللی است.
  • قابلیت استفاده برای آبگرم مصرفی و تامین گرمایش
  • دارای رله هایی برای کنترل شکوه به صورت استاندارد
  • قابلیت کاربرد و استفاده در مصارف نیمه صنعتی و صنعتی
  • طول عمر مفید مشعل های گازی ایران رادیاتور به مدت 15 سال است.
  • خروجی حرارتی این مشعل ها از 110000 شروع می شود و تا 325000 کیلو کالری در هر ساعت ادامه دارد.
خرید مشعل دست دوم

نمونه مشعل ایران رادیاتور دست دوم شوفاژ ایران

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما بگوییم که قیمت خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم با توجه به مواردی تعیین می شود. مشعل های دست دوم مانند مشعل های نو دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که در زمان خرید باید به آن ها توجه داشته باشید. این مشعل ها هم مورد استفاده صنایع است و هم قابلیت استفاده در مجتمع های مسکونی، اداره ها و دیگر مکان ها دارد. توجه داشته باشید که باید با محیط مورد نظر شما تناسب داشته باشد.

سوالات متداول درباره خرید مشعل ایران رادیاتور گازی دست دوم

  1. چه اجزایی در مشعل های گازی تعبیه شده است؟
    مشعل های گازی از شیر برقی ها، کلید های کنترل فشار گاز، کلید کنترل برای فشار هوا، رله هایی برای کنترل مشعل ها، یون های مورد نیاز، دمپر های هوای هیدرولیکی و دمپر هوا است.
  2. وظیفه یون ها در مشعل ها به چه صورت است؟
    مشعل های گازی به سیستم یونی مجهز است. برای کنترل شعله از آن استفاده می کنند. از سیستم هایی اعم از چشمی یا فتوسل در مشعل های دوگانه سوز و گازوئیل سوز هم مورد استفاده می شود.
  3. مشعل ها چه مزایایی برای مصرف کننده دارند؟
    بالا ترین راندمان حرارتی را دارا می باشد. تعمیر و نصب مشعل های گازی دست دوم آسان است. در تمام نقاط ایران مشعل ایران رادیاتور خدمات گسترده را دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5/5 - (2 امتیاز)