خرید مشعل گازوئیلی شرکت ایران رادیاتور

برای خرید مشعل های گازوئیلی، ایران رادیاتور را یکی از شناخته شده ترین مارک های معتبر و نام آشنا در زمینه ساخت تجهیزات گرمایشی است. شرکت ایران رادیاتور از 29 سال پیش شروع به تولید مشعل های گازوئیلی کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این برند کیفیت و طول عمر آن است. همچنین این برند دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است. مشعل ایران رادیاتور به دلیل داشتن قیمت پایین و کیفیت مناسب و گنجایش های گوناگون از 93000 کیلو کالری تا 4000000 کیلوکالری یکی از بهترین برند های این زمینه است. بهره بردن از خدمات و لوازم با کیفیت باعث شده تا محصولات این برند جز پرفروش ترین محصولات در بازار باشند. مهم ترین اقدام هنگام خرید این محصول توجه به راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور است

همانطور که گفتیم هنگام خرید مشعل گازوئیلی این برند بهتر است به راهنمای آن توجه کنید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. هنگام خرید مشعل گازوئیلی در ظرفیت های بالاتر از 400000 کیلو کالری که دارای دو نازل هستند و در مدل های بالاتر از 700000 کیلوکالری یک تابلو کنترل وجود دارد. تابلو کنترل با در کنار هم قرار گرفتن فیوز، بی متال، رله کنترل، لامپ های سیگنال و تجهیزات دیگر شکل می گیرد.

آشنایی با مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

یکی دیگر از نکات مهم راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور توجه به شرایط و ویژگی های این محصول است. این مشعل برای اینکه بتواند از درستی شعله و مشعل خود اطمینان حاصل کند از چشم الکترونیکی استفاده می کند. این چشم الکترونیکی در برابر آتش گازوئیل حساس بوده باعث می شود آتش در هر حالتی به درستی برافروخته شود.

این شرکت ارزش حرارتی هر کیلو گازوئیل را مساوری با 10000 کیلو کالری می داند. در مشعل های گازوئیلی ارزش های حرارتی در بدست آوردن میزان مصرف کمک شایانی می کند.

در راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور آمده است که دمپر همه مشعل های ایران رادیاتور در اکثر مدل های با گنجایش کمتر از 400000 کیلو کالری به صورت دستی است. همچنین گفته شده که در مدل های با ظرفیت بالاتر بصورت اتومات است. برقی که در این مشعل ایران رادیاتور تا گنجایش 400000 کیلو کالری بصورت تکفاز است و  اما در گنجایش های بالاتر بصورت سه فاز است. بصورت کلی و با توجه به راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور تمامی مشعل های این برند همراه پمپ لئو گازوئیل، چشم الکترونیکی و شیر برقی ارائه می شود.

 

اجزای مشغل

اجزای مشعل گازوئیلی

آشنایی با اجزای اصلی مشعل گازوئیلی

اجزای اصلی تشکیل دهنده مشعل گازوئیلی عبارتند از:

  • الکتروموتور که باعث حرکت پمپ و بادبزن است
  • پمپ گازوئیل که در مشعل های فشار قوی بصورت چرخ دنده 2 یا 1 طبقه ساخته می شود.
  • شیر مغناطیسی: هنگام عبور سوخت از پمپ به طرف نازل یک شیر برق قرار دارد که در زمان روشن نبودن مشعل از خروج گازوئیل جلوگیری کند.
  • شعله پخش کن که قسمتی است که سر راه ورود هوا به احتراق قرار می گیرد. همچنین باعث می شود آن بر خلاف سمت چرخش سوخت به حرکت در بیاید.
  • چشم الکترونیکی که یک مدل مقاومت الکتریکی است که اگر تحت تاثیر نور خورشید قرار بگیرد مقاومتش کاهش پیدا می کند.
  • بدنه مشعل که جنس آن اکثرا از چدن است و اکثریت قطعات مشعل روی آن قرار می گیرد.
  • کوپلینگ که یک قطعه است که حرکات الکتروموتور را به پمپ انتقال می دهد. همچنین جنس و متریال آن پلاستیکی است.
  • نازل: این قطعه گازوئیل را به پودر تبدیل کرده و سپس آن را بصورت تصفیه شده به داخل دیگ می برد

کاربرد مشعل های گازوئیل سوز چیست؟

در ادامه مقاله راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور به بررسی کاربردهای مشعل گازوئیل سوخت می پردازیم. مشعل ها با اتصال به بویلرهای سیستم، انرژی مورد نیاز و اولیه برای گرم شدن سیستم و منزل را فراهم می کند. پیش از بوجود آمدن شبکه گاز رسانی در ایران، از گازوئیل به عنوان سوخت اصلی موتور خانه استفاده می شد.

مشعل حرارتی

مشعل گرمایشی

آشنایی با عملکرد مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

  • در یک مشعل ابتدا دستور رله احتراق شکل می گیرد.
  • بعد از باز شدن شیر مشعل سوخت به داخل محفظه احتراق دیگ می رسد.
  • بعد از شکل گرفتن جرقه توسط جرقه زن شعله مشعل شکل می گیرد و توسط پمپ و پروانه پرتاب می شود
  • بعد از شکل گرفتن جرقه، جرقه زن خاموش می شود و احتراق مشعل ادامه پیدا می کند
  • یکی از مهم ترین ویژگی های  این برند که در راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور به آن اشاره شده این است که مشعل به صورت اتومات خاموش و روشن می شود و یکسره کار نمی کند

چند نکته مهم برای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور و گنجایش آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که توسط کارشناسان تعیین شده. مهم ترین مواردی که برای تهیه مشعل و گنجایش باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

  1. متراژ ساختمان
  2. جنس و متریال دیوار
  3. توجه به نوع پنجره، دوجداره یا تک جداره بودن
  4. توجه به دمای منطقه
  5. وجود یا عدم وجود سونا و استخر یا جکوزی
  6. تعداد حمام و سرویس بهداشتی ساختمان
  7. میزان فاصله ساختمان و واحدها تا موتور خانه
مشعل گازوئیل سوز

مشعل گازوئیلی

در راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور علاوه بر انجام دادن محاسبات و توجه به اعداد و ارقام می توان بصورت تجربی نیز وارد عمل شد. برای مثال اگر ساختمان از قبل دارای موتورخانه و سیستم گرمایشی بوده و ممکن است تنها به تعویض نیاز داشته باشد. در چنین صورتی باید به شرایط دیگ و دیلر توجه کرد.

خرید مشعل مناسب برای موتور خانه ساختمان

در ادامه این مقاله باید به بسیاری از موارد و عوامل توجه کنید تا بتوانید بهترین مشعل را برای ساختمان و موتورخانه تان خریداری کنید. با توجه به اینکه سالانه تعداد زیادی در شهر و کشور ساخته می شود شرکت های بسیاری در حال ساخت و تولید مشعل هستند. اگر به دنبال خرید یک مشعل خوب و با کیفیت هستید می توانید به مشعل ایران رادیاتور اعتماد کنید. زیرا تجهیزات این برند مطابق با آخرین تکنولوژی های دنیا ساخته می شود. حرارت مورد نیاز دیگ و بویلر توسط مشعل تامین می شود. به همین خاطر باید در خرید مشعل توجه کرد.

در نهایت اینکه

در این مقاله بطور کامل در مورد راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور صحبت کردیم و فهمیدیم برای خرید مشعل و تامین حرارت مورد نیاز ساختمان باید به موارد بسیاری مانند متراژ و جنس دیوار توجه کرد.

سوالات مربوط به راهنمای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

  1. دلیل اصلی خاموش شدن مشعل گازوئیلی چیست؟
    مهم ترین دلیل خاموش شدن مشعل گازوئیلی کافی نبودن فشار سوخت است. برای برطرف کردن باید منبع بررسی شود
  2. چگونه مشکل جرقه نزدن مشعل را برطرف کنیم؟
    برای برطرف کردن این مشکل باید به بررسی و تعمیر ترانسفورمر، رله، الکترودها بپردازید
  3. چرا موتور مشعل به خوبی کار نمی کند؟
    درست کار نکردن موتور می تواند خرابی فیوز اصلی برق، اکوستات باشد
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید