سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور

برای نصب مشعل ایران رادیاتور باید در قدم اول طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور را بدانید. سنسور قطعه ای است که کنترل کردن و عهده دار چک کردن چیزی است. با توجه به استاندارد هایی که برای آن وجود دارد. کار خود را شروع و اجرا می کند. در کل حسگرها و سنسور ها المان هایی هستند که کمیت هایی که مربوط به فیزیکی است را به کمیت های الکتریکی که پیوسته یا ناپیوسته است تبدیل می کند. این به عنوان وسیله الکتریکی وظیفه دارد که بر حسب نوعی که دارند. تغییرات فیزیکی و شیمیایی را اندازه گیری کند.

انواع سنسورهای مشعل ایران رادیاتور

زمانی که میخواهید با طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور آشنایی داشته باشید. باید به این نکته توجه داشته باشید که دو نوع سنسور در سیستم گرمایشی وجود دارد که سنسور سطحی و سنسور مستغرق است. هرکدام از این حسگر و سنسور ها دارای ویژگی ها و کاربرد های خاص است. با ما همراه باشید تا برای شما در مورد آن ها اطلاعاتی را شرح دهیم.

سنسور دمای مستغرق مشعل

در طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور باید بدانید که سنسور هایی که از نوع مستغرق هستند. به این معنا هستند که غرق شده است. توجه داشته باشید که این نوع از سنسور ها در جریان های آب که در مشعل ها و پکیج ها قرار دارد تعبیه می شود. این وسیله باید در آب همیشه قرار بگیرد. تا به طور مستمر دمای آب را اندازه گیری کند. به برد که مخصوص آن است اعلام کند. ولی نکته ای که وجود دارد این است که به خاطر این که در آب قرار می گیرد. احتمال خرابی آن افزایش پیدا می کند. نسبت به سنسور های سطحی طول عمر کمتری دارد.

نحوه نصب سنسور دمای مستغرق

نمونه سنسور دمای مستغرق فروشگاه شوفاژ ایران

سنسور های جداری یا سطحی مشعل ایران رادیاتور

شما باید اطلاعاتی در مورد طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور از نوع سنسور سطحی یا جداری داشته باشید. تفاوتی که با نوع دیگر سنسور ها دارد .این است که روی لوله هایی از جنس مس قرار می گیرد. وظیفه آن این است که دمای داخل لوله های مسی را کنترل کند. به وسیله بررسی هایی که در مورد مقاومت لوله ها انجام داده است به برد مخصوص اعلام می کند. طول عمر این نوع از سنسور ها بسیار بالا است.

سنسور دمای سطحی

نمونه سنسور های دمایی جداری مشعل ایران رادیاتور

نکته ای که وجود دارد این است که اگر سنسور ها متوجه شوند که دمای لوله یا دمای آب افزایش چشمگیری دارد. بهبرد مخصوص اعلام می کند. در این زمان یا مشعل خاموش می شود. یا باید شعله ها کم شوند تا از حوادث احتمالی جلوگیری کند. همچنین آب و دمای تنظیم شده به وسیله کاربران افزایش نداشته باشد.

طرز کار سنسور های مشعل ایران رادیاتور

در طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور باید توجه داشته باشید که این سنسور ها چگونه کار می کنند. نکته ای که وجود دارد این است که سنسور ها با مقاومت، جریان برق و دما رابطه مستقیم دارد. به این صورت که اگر دمای لوله یا دمای آب افزایش یابد. سنسور ها بیشترین برق را از خود عبور می دهند. در این زمان کاهش مقاومت سنسور را برای نگه داشتن جریان برق مشاهده می کنید.

باید بدانید که جریان برق منتقل می شود به برد اصلی مشعل ایران رادیاتور. زمانی که شدت جریان برق افزایش پیدا می کند. به برد اصلی دستور می دهد تا شعله را افزایش دهد. یا این که در همان مقدار و دما نگه دارد تا آب توسط مشعل گرم شود. تا زمانی که عکس این کار به برد اطلاع داده نشود. فرآیند تولید گرما ادامه دار خواهد بود.

نحوه تغییر و تعویض سنسورها در مشعل ها

شما باید در طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور با نحوه تعویض آن نیز آشنا شوید. در قدم اول باید بدانید که کدام یکی از سنسور ها است. زیرا عملیات نصب و تعویض هر کدام متفاوت است. ولی نکته ای که وجود دارد این است که شما نمی توانید این کار را انجام دهید. بنابراین باید برای حل این مشکل از خبره ترین کارشناسان کمک بگیرید. به شما پیشنهاد می کنیم که از کارشناسان با تجربه شوفاژ ایران کمک بگیرید. این افراد با نهایت تجربه که دارند. از بهترین و مرغوب ترین قطعات استفاده می کنند. تا مشکل در زمان استفاده برای شما به وجود نیاید.

تعویض سنسورها در مشعل ایران رادیاتور

نحوه تعویض سنسورها در مشعل ایران رادیاتور

قیمت خرید سنسور های مشعل

اگر شما می خواهید که با طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور آشنا شوید. باید در مورد قیمت سنسور ها نیز اطلاعاتی را داشته باشید. شما می توانید به سایت شوفاژ ایران مراجعه کنید. به نسبت سایت های دیگر قیمت های پایین تری دارد. می توانید با توجه به مدل های مختلف و قیمت هایی که وجود دارد مقایسه ای داشته باشید و متناسب با نیازی که دارید البته با کمک کارشناسان با تجربه خرید مناسبی را داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما در مورد طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور، اطلاعات مهم و مفیدی را برای شما شرح دهیم. نکته قابل توجه این است که این سنسور ها در دو نوع مستغرق و سطحس طراحی و تولید می شوند و شما باید مناسب با نیازی که دارید خرید را انجام دهید.

سوالات متداول طریقه نصب سنسور دمای مشعل ایران رادیاتور

  1. سنسور های مشعل ایران رادیاتور چه مشخصاتی دارد؟
    این نوع از سنسور ها در ایران طراحی و ساخته می شود. قابلیت نصب راحت و آسانی دارد. بدون دردسر می توانید ان را تعویض کنید. برای تمامی مدل های مشعل ایران رادیاتور مناسب است.
  2. گارانتی مخصوص سنسور ها به چه صورت است؟
    همانند دیگر محصولات که در شرکت ایران رادیاتور طراحی و ساخته می شود. دارای خدمات پس از فروش وگارانتی است. کارکرد این نع از سنسور ها برای مدت 6 ماه گارانتی دارد. توسط نمایندگی آن به افراد داده می شود.
  3. سنسور ها دارای چه نوع هایی هستشند؟
    دو نوع سنسور در سیستم گرمایشی وجود دارد که سنسور سطحی و سنسور مستغرق است. هرکدام از این حسگر و سنسور ها دارای ویژگی ها و کاربرد های خاص است.
5/5 - (1 امتیاز)