معرفی بوستر پمپ پنتاکس

یکی از معروف ترین بوستر پمپ هایی که در ایران وجود دارد، بوستر پمپ پنتاکس است که با توجه به امکانات مختلفی که دارد در ساختمان های بلند قابل استفاده است. همان طور که می دانید بوستر پمپ ها در انواع مختلفی اعم از بوستر پمپ آتش نشانی، آبرسانی و حتی آبیاری طراحی و ساخته می شود و این موارد کم ترین هزینه نگهداری را دارد و بسیار با صرفه است و در صنایع جایگاه ویژه ای دارد و مورد استفاده در مراکز تفریحی، مجتمع های مسکونی و اداری است و در این مقاله می خواهیم در مورد قیمت بوستر پمپ پنتاکس برای شما به طور کامل توضیح دهیم.

اجزای تشکیل دهنده بوستر پمپ پنتاکس

شما زمانی که می خواهید در مورد قیمت بوستر پمپ پنتاکس نکاتی را بدانید باید به این نکته توجه کنید که چه اجزایی این بوستر پمپ را می سازد زیرا در این نوع از بوستر پمپ های پنتاکس پمپ ها را به صورت موازی به یک دیگر وصل می کنند و این کار باعث این می شود که دبی و هد آن ها افزایش یابد و در آخر فشار آب را افزایش می دهد، در ادامه این موارد را شرح می دهیم.

  1. الکترو پمپ ها
  2. فشار سنج ها
  3. اینورتر
  4. تابلو کنترل
اجزای بوستر پمپ پنتاکس

اجزای تشکیل دهنده بوستر پمپ پنتاکس

کاربرد بوستر پمپ پنتاکس

همان طور که می دانید بوستر پمپ ها کاربرد های وسیعی دارند که بوستر پمپ پنتاکس هم از این قاعده مستثنا نیست و شما باید بدانید که قیمت بوستر پمپ پنتاکس ها متفاوت است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • بوستر پمپ پنتاکس مخصوص کشاورزی
  • جهت استفاده از بوستر پمپ پنتاکس در آبنمای شهری
  • بوستر پمپ های پنتاکس جهت استفاده در سیستم اطفای حریق
  • استفاده از بوستر پمپ پنتاکس در مراکز مسکونی، تجاری و اداری
  • جهت استفاده از بوستر پمپ های پنتاکس در هتل ها و مراکز صنعتی

مزایای بوستر پمپ پنتاکس

یکی از عواملی که استفاده و قیمت بوستر پمپ پنتاکس را نسبت به دیگر پمپ ها به صرفه تر می کند شامل موارد زیر است که به آن ها اشاره می کنیم.

  1. استهلاک کمتری دارد
  2. ضربات هیدرولیکی را تا حد زیادی حذف می کند.
  3. حمل ونقل آسانی را نسبت به دیگر بوستر پمپ ها دارد.
  4. در حین کار قابلیت سرویس دهی دارد.
  5. مصرف انرژی در بوستر پمپ پنتاکس بسیار کم است.
  6. بر اساس نیازی که وجود دارد آبدهی را به طور گسترده ای انجام می دهد.
بوستر پمپ پنتاکس دو پروانه

نمونه بوستر پمپ دو پروانه ای پنتاکس شوفاژ ایران

تعمیر بوستر پمپ پنتاکس

همان طور که میدانید در قیمت بوستر پمپ پنتاکس اگر به طور نظم و مرتب بوستر پمپ های پنتاکس را سرویس دهی کنید و سنگین ترین شرایط کاری را نداشته باشد، باید بدانید که در این زمان خیلی کمتر دچار استهلاک می شوند ولی با این حال بعد مدت زمانی که می گذرد به تعمیرات نیاز پیدا می کند و شما باید قطعات اصلی و تجهیزاتی که کافی باشد را تامین و همچنین باید ماهر ترین تعمیرکار برای تعمیر انواع بوستر پمپ ها لازم و ضروری است و باید بدانید که در شرکت شوفاژ ایران شما کمترین قیمت را برای تعمیر بوستر پمپ پنتاکس می دهید.

انواع بوستر پمپ پنتاکس

موردی که باید به آن توجه در قیمت بوستر پمپ پنتاکس داشته باشید این است که این نوع از بوستر پمپ پنتاکس انواع مختلفی دارد که به همان نسبت قیمت متفاوتی نیز دارد که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

بوستر پمپ پنتاکس سری cm

دبی این نوع از بوستر پمپ های پنتاکس در حدود 8 متر مکعب بر ساعت است و توان آن تا فشار 6 متر تولید می شود، بدنه این بوستر پمپ جنس چدنی دارد و خروجی که برای بوستر پمپ پنتاکس از نوع cm است در حدود 1 اینچ است و سیالی که برای آن استفاده می شود دمایی در حدود 90 درجه سانتی گراد دارد و ارتفاع آن تا 60 متر می رسد به دلایلی اعم از بالاترین طول عمر، بهره وری و مرغوبیت بالایی که دارد و باید بدانید که این نوه را در جنس ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می کنند که قیمت هرکدام با توجه به ویژگی هایی که دارند متفاوت است.

بوستر پمپ پنتاکس سری cm

نمونه بوستر پمپ پنتاکس cm

لیست قیمت انواع بوستر پمپ پنتاکس

مدل پمپتعداد پمپفازقدر پمپارتفاعمیزان آبدهیقیمت پمپ
بوستر پمپ دور ثابت2 پمپتک فاز3 اسب بخار40 متری12،6 متر مکعب بر ساعت45،630،000
بوستر پمپ دور ثابت 3 پمپ3 پمپسه فاز6 اسب بخار40 متری17 متر مکعب بر ساعت48،340،000
بوستر پمپ دور ثابت دو پروانه2 پمپتک فاز8 اسب بخار67 متری24 متر مکعب بر ساعت91،260،000
بوستر پمپ دور ثابت3 پمپسه فاز9 اسب بخار30 متری متر مکعب بر ساعت131،710،000

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما مواردی که در قیمت بوستر پمپ پنتاکس بسیار مهم است را شرح دهیم و همچنین بگوییم که استفاده از آن ها چه مزایا و فوایدی دارد و قابلیت استفاده در مراکزی تفریحی، اداری، مسکونی و صنعتی دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و کاری که دارید از سایت شوفاژ ایران نوعی را انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول قیمت بوستر پمپ پنتاکس

  1. ویژگی های بوستر پمپ پنتاکس سی بی دو چیست؟
    بوستر پمپ پنتاکس 1 تا 4 پمپ دارد، آبدهی آن از 10 تا 300 متر مکعب را در هر ساعت دارد، ارتفاع 10 تا 150 متری دارد، قدرت آن 5.1 تا 22 کیلو وات است.
  2. کاربرد های پمپ پنتاکس چیست؟
    با فلنج ها نصب آسانی دارد، راحت ترین سرویس دهی را دارد، در بوستر پمپ ها قابل ارائه با پمپ های پیش رو هستند، راه اندازی اتوماتیک با تابلو کنترل های فلزی دارد، برای پروژه های داری، صنعتی و مسکونی مناسب است.
  3. بوستر پمپ پنتاکس چه انواعی دارد؟
    همان طور که می دانید بوستر پمپ ها شامل انواعی از قبیل آبرسانی، آتش نشانی و آبیاری است که هر کدام از آن ها ویژگی ها وخصوصیات مخصوص به خود را دارند و زمانی قابل استفاده هستند که به فشار آب نیاز باشد.
5/5 - (1 امتیاز)