[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

لیست قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه

در واقع قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه که خریداری می کنید به ظرفیت آن پمپ بستگی دارد. پس برای اطلاع از قیمت دقیق ابتدا نیاز است پمپ مورد نظر را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای انتخاب پمپ لئو از فردی قابل اطمینان و با تجربه کمک بگیرید. در لیست زیر می توانید قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه مشاهده کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products columns=”3″ woodmart_css_id=”62b187d704bce” taxonomies=”1897″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MmIxODdkNzA0YmNlIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]یکی از مشکلاتی که اکثر مالکین ساختمان هنگام خرید پمپ آب با آن مواجه می شوند، انتخاب پمپ آب مناسب برای تعداد طبقات ساختمانشان است. نگرانی دیگر قیمت این پمپ ها است که ممکن است نسبت به کارایی آن به صرفه و اقتصادی نباشد. انتخاب اشتباه پمپ آب، علاوه بر ضرر مالی، باعث ایجاد مشکلاتی در هنگام مصرف آب می شود و فشار آب استاندارد را نمی تواند فراهم کند. برای بررسی قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه این مقاله را دنبال کنید.

پمپ آب خانگی چیست؟

ساکنین برخی مناطق که با کمبود آب مواجه هستند یا مناطق پر جمعیت، برای افزایش فشار آب مصرفی می توانند از پمپ های آب خانگی و بوستر پمپ های آبرسانی استفاده کنند. این پمپ ها فضای خیلی کمی اشغال می کنند و برخی از مدل های آن نیز صدای خیلی کمی ایجاد می کنند. به طور کلی این پمپ ها فشار آب را در تمام طبقات ساختمان افزایش می دهند. این موضوع باعث راحتی ساکنین به خصوص ساکنین طبقات بالاتر می شود.

پمپ آب خانگی و انواع آن

اگر می خواهید قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه را بدانید لازم است با کارشناسان فروشگاه شوفاژ ایران تماس بگیرید لازم به ذکر است وظیفه سئو سایت شوفاژ ایران بر عهده سئو سایت سئو ایران است. پمپ های آب با توجه به نوع کاربری، برق مصرفی و نوع عملکرد انواع گوناگونی دارند. این پمپ ها از کمترین توان یعنی نیم اسب بخار تا بیشترین توان 2 اسب بخار در بازار موجود اند. البته می توانید این پمپ ها را با قدرت و توان بیشتر به صورت سفارشی نیز تهیه کنید. مهمترین مدل های این پمپ ها به این صورت است:

انواع گوناگون پمپ آب خانگی

انواع پمپ آب خانگی فروشگاه شوفاژ ایران

همچنین این پمپ ها انواع تک فاز و سه فاز دارند. اگر شرایط استفاده از برق سه فاز برای ساختمان شما وجود دارد، این مدل از نظر عمر مفید پمپ و هزینه ها بسیار به صرفه تر از نوع تک فاز آن است.

راهنمای انتخاب پمپ آب ساختمان 3 طبقه

برای انتخاب پمپ آب مناسب و حتی قبل از دانستن قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه ابتدا باید محاسبات دقیقی انجام شود. این محاسبات به عوامل گوناگونی وابسته است. شما ابتدا باید تعداد طبقات، تعداد واحد ها، میانگین آب مصرفی در طول شبانه روز، تعداد شیر های آب در کل ساختمان، ارتفاع ساختمان، متراژ هر واحد، طول و پیچ و خم لوله ها و موارد اینچنینی را در نظر بگیرید. سپس باید دبی یا آبدهی و هد آب و پمپ مورد نظر را با استفاده از فرمول های مربوط محاسبه کنید.

چگونه پمپ آب مناسب انتخاب کنیم؟

مهمترین قسمت انتخاب پمپ آب، انتخاب ظرفیت مناسب است. انتخاب ظرفیت مناسب نیز به انجام محاسباتی که پیش از این گفتیم وابسته است. برای اطمینان داشتن از درستی محاسباتتان و همچنین انتخاب راحت تر پمپ با ظرفیت مناسب، بهتر است از کارشناسی با تجربه کمک بگیرید. انتخاب پمپ مناسب به شرطی که از فردی قابل اطمینان مشورت بخواهید، انتخابی بسیار آسان است.

روش انتخاب صحیح پمپ آب

نمونه پمپ آب موجود در فروشگاه شوفاژ ایران

عوامل موثر بر ظرفیت پمپ آب

عوامل مختلفی در انتخاب ظرفیت پمپ آب تاثیر گذار است. ظرفیت پمپ بطور مستقیم در قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه تاثیر می گذارد. برای انتخاب باید به موارد زیر توجه کنید:

  • تعداد طبقات
  • تعداد واحد ها
  • متراژ طبقات
  • متوسط مقدار مصرف آب در طول روز

تمام موارد بالا تاثیر مهمی بر انتخاب شما برای خرید پمپ آب دارند. چرا که انتخاب ظرفیت درست، آبدهی مناسب را به دنبال دارد.

مزیت های استفاده از پمپ آب در ساختمان

  • فشار آب بالا که باعث می شود به راحتی از آب استفاده کنیم.
  • می توانیم فشار آب را با توجه به نیاز خود تنظیم کنیم.
  • در صورت انتخاب پمپ مناسب، در هزینه های خرید، نگهداری و تعمیر پمپ صرفه جویی خواهید کرد.
  • پمپ های آب، با دارا بودن فیلتر، جریان آب پاکیزه را در اختیار شما می گذارند.
مزایا و برتری های پمپ آب

نصب پمپ آب برای ساختمان 3 طبقه

معایب استفاده از پمپ آب در ساختمان

استفاده و نصب این پمپ ها در لوله ورودی اصلی ساختمان به دلیل تاثیر منفی در فشار آب ساختمان های مجاور ممنوع است. برای استفاده قانونی از این پمپ باید منبع آبی در ساختمان قرار دهید و سپس پمپ آب را در خروجی منبع نصب کنید. با این کار هیچ مشکلی برای ساختمان های همسایه پیش نمی آید.

سخن پایانی

در ساختمان های مرتفع که تعداد ساکنان زیاد است، معمولا مشکل کمبود فشار آب وجود دارد. همچنین در بیشتر مناطق کم آب این مشکل به چشم می خورد. کمبود فشار آب شرایط غیر قابل تحملی است که نمی توان به هیچ وجه با آن کنار بیاییم. پس باید به دنبال راه حلی برای رفع آن باشیم. ساده ترین، در دسترس ترین و کم هزینه ترین راه حل استفاده از پمپ آب ساختمان است. این پمپ ها با تنظیم و افزایش فشار آب مشکل کم آبی ساختمان را به راحتی حل می کند.

سوالات متداول
  1. قیمت پمپ آب ساختمان 3 طبقه چقدر است؟
    قیمت پمپ آب با توجه به اینکه بر اساس ظرفیت و مدل پمپ مشخص می شود، متغیر است.
  2. مزیت های استفاده از پمپ آب چیست؟
    استفاده از این پمپ ها باعث افزایش فشار آب، توانایی تنظیم فشار جریان آب و صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
  3. ظرفیت پمپ آب به چه عواملی بستگی دارد؟
    به عواملی مثل تعداد طبقات و واحد ها، کاربری ساختمان، متراژ هر واحد و از این قبیل وابسته است.
  4. انواع پمپ آب خانگی کدام اند؟
    پمپ ها براساس عملکرد به انواع: جتی، محیطی و بشقابی تقسیم بندی می شوند. همچنین بر اساس برق مصرفی، انواع تک فاز و سه فاز دارن. همه این مدل با توان های متفاوت موجود است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

4.7/5 - (3 امتیاز)