یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین شرکت هایی که در زمینه تولید ابزار و تجهیزات گرمایشی فعالیت می کند. شرکت مشعل ایران رادیاتور است. که از اواسط دهه 70 کار خود را آغاز کرد. میزان مصرف گاز مشعل ایران رادیاتور، کیفیت فنی مناسب تجهیزات آن و گارانتی و خدمات پس از فروش آن از ویژگی ها و مزایای این شرکت به شمار می آید. مشعل های گازی ایران رادیاتور به طور وسیعی در حال استفاده در موتورخانه ها و شوفاژخانه ها می باشد. به همین جهت اطلاع از نحوه عملکرد و میزان مصرف آن ها بسیار مهم می باشد.

ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور

برای اطلاع از مصرف گاز مشعل ایران رادیاتور، باید مشخصات کلی و ویژگی های آن ها را به طور کلی دانست.

  • برای تنظیم و حفظ تعادل تغییرات کم فشار گازی با سایز و دبی مناسب گاز مشعل، باید از یک بالانسر در ابتدای خطوط گازی استفاده کرد. این برای زمانی است که فشار لاین تامین گاز به اندازه دو پوند باشد. اگر این فشار بیشتر از دو پوند باشد، باید از رگولاتور در ابتدای خطوط گازی استفاده کرد.
  • در صورتی مشعل گازی ایران رادیاتور در شرف تغییر یا افزایش قیمت مصرف باشد، در زمان خرید به اطلاع خواهد رسید.
  • به دلیل اینکه هزینه های مربوط به حاملان انرژی افزایش یافته است. و مسائل محیط زیست هم اهمیت دارند. باید میزان مصرف مشعل های گازی تحلیل شود و برای تعمیر یا سرویس آن ها قدمی برداشته شود.
  • برای پروژه هایی که مشعل گازی بیش تر از 8000 کیلو کالری انرژی ظرفیت دارد. ابتدا باید مصرف گاز منطقه مورد نظر را بررسی کنید و استعلام بگیرید. سپس برای انجام پروژه مراحل دیگر را طی کنید.
مشعل ایران رادیاتور

مشعل ایران رادیاتور چه ویژگی هایی دارد؟

تنظیم سوخت در مصرف مشعل گازی ایران رادیاتور

اگر نسبت سوخت و هوا دقیقا تنظیم باشند، سوخت به طور کامل احتراق می شود. رابطه نسبت سوخت و هوا با میزان مصرف سوخت رابطه ای معکوس است. به این منظور که هر چقدر نسبت سوخت هوا با دقت و ریزبینی بیشتری تنظیم شده باشد، راندمان یا بازده احتراق بیشتر می شود و در نتیجه میزان کمتری سوخت مصرف می شود. برای تنظیم کردن هوای مورد نیاز احتراق در مشعل های کوچک، دمپر دستی وجود دارد. اما تنظیم هوای مورد نیاز برای احتراق کامل سوخت در مشعل های بزرگ، توسط دمپر اتوماتیک صورت می گیرد. از این رو تنظیم سوخت در مصرف گاز مشعل ایران رادیاتور تاثیر گذار می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انواع مشعل ایران رادیاتور

یکی از مشخصه هایی که در مصرف گاز مشعل ایران رادیاتور بسیار موثر است. نوع مشعل آن است. هم اکنون شرکت ایران رادیاتور، مشعل های گاز سوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز تولید می کند. هر کدام از این مشعل ها ویژگی های خاص خود را دارند. برای مثال، شعله هایی که تولید می کنند دارای شش شاخه هستند. با استفاده از تکنولوژی LOW EXCESS AIR راندمان و بازده این مشعل ها زیاد شده و می توانند بیشترین حرارت را با مصرف کمترین سوخت تولید کنند. هم چنین مشعل های ایران رادیاتور جزو کم صدا ترین مشعل هاست. همین مزایا باعث پر فروش بودن آن ها شده است.

انواع مشعل

مشعل ایران رادیاتور چه انواعی دارد؟

نکات خرید مشعل ایران رادیاتور

مصرف گاز مشعل رادیاتور با وجود به صرفه بودن و کم بودن میزان نسبت سوخت به حرارت تولیدی آن، باید به هنگام خرید نامت مهمی را در نظر داشت. از جمله این نکات این است که حتما پیش از خرید مشعل گازی دقت کنیم که تابلو برق مشعل باید کلید فیوز، کنداکتور بی متال، لامپ های سیگنال و سایر ابزار مهم را داشته باشد. هم چنین هنگامی که می خواهید مشعل را انتخاب کنید به اندازه قطر لوله شعله پوش مشعل توجه داشته باشید. تا برای ورود این لوله در دیگ و نصب مشعل مشکلی پیش نیاید.

خرید مشعل ایران رادیاتور

چه نکاتی برای خرید مشعل اهمیت دارد؟

جمع بندی و خلاصه مطالب

ایران رادیاتور به عنوان یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع تجهیزات گرمایشی، رادیاتور های آلومینیومی، پکیج های گرمایی و مشعل های گازی فعالیت می کند. مصرف گاز مشعل ایران رادیاتور جزو مشخصه هایی است که به عنوان ویژگی مثبت این مشعل ها تلقی می شود. به این معنی که مصرف گاز آن ها به نسبت حراراتی که تولید می کنند و احتراق های صورت گرفته، کم تر می باشد. از این جهت هم شرکت ایران رادیاتور پر فروش ترین مشعل های گازی را تولید کرده است و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

سوالات متداول
  1. انواع مشعل ایران رادیاتور کدام است؟
    یکی از مشخصه هایی که در مصرف گاز مشعل ایران رادیاتور بسیار موثر است. نوع مشعل آن است. هم اکنون شرکت ایران رادیاتور، مشعل های گاز سوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز تولید می کند.
  2. تنظیم سوخت و هوا در مشعل های ایران رادیاتور به چه صورت است؟
    برای تنظیم کردن هوای مورد نیاز احتراق در مشعل های کوچک، دمپر دستی وجود دارد. اما تنظیم هوای مورد نیاز برای احتراق کامل سوخت در مشعل های بزرگ، توسط دمپر اتوماتیک صورت می گیرد. از این رو تنطیم سوخت در مصرف گاز مشعل ایران رادیاتور تثیر گذار می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  3. بالانسر چیست؟
    برای تنظیم و حفظ تعادل تغییرات کم فشار گازی با سایز و دبی مناسب گاز مشعل، باید از یک بالانسر در ابتدای خطوط گازی استفاده کرد. این برای زمانی است که فشار لاین تامین گاز به اندازه دو پوند باشد.
5/5 - (1 امتیاز)