[vc_row][vc_column][woodmart_products woodmart_css_id=”6284a180e1dae” element_title=”مشعل ایران رادیاتور” taxonomies=”799″ columns=”4″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2Mjg0YTE4MGUxZGFlIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][vc_column_text]

مشعل ایران رادیاتور

به مبدل های حرکتی رادیاتور می گویند که برای منتقل کردن انرژی از آن ها استفاده می شود برای این کار باید سطح زیادی را استفاده کنند. شوفاز ایران نمایندگی مشعل ایران رادیاتور است که در آن با کیفیت ترین و بهترین مشعل را تولید می کند. در این نمایندگی نیازهای مصرف کنندگان را بررسی می کنند و متناسب با نیاز آن ها طراحی ها را انجام می دهد. محصولاتی که در این نمایندگی ها تولید می شود انواع گوناگونی اعم از گازسوز، گازوئیل سوز و یا حتی دوگانه سوز دارد.

کاربرد مشعل ایران رادیاتور

نمایندگی مشعل ایران رادیاتور متناسب با تاسیساتی که در ساختمان ها وجود دارد طراحی را انجام می دهد. مشعل ایران وظیفه گرم کردن ساختمان دارد. به این صورت که از طریق دیگ های چدنی و یا لوله های فولادی یک سیال گرم می شود.

کاربرد مشعل ایران رادیاتور چیست؟

مشعل ایران رادیاتور

مشعل ایران رادیاتور میتواند بهترین انتخاب را برای صنعت و صنعتگران باشد. کاربرد دیگر مشعل در پکیج های زمینی هم می باشد. از مدل های گازوئیلی این مشعل می توان در مکان های که به لوله کشی گاز شهری دسترسی ندارد استفاده کرد. مشعل دوگانه سوز در مکان هایی که سوخت رسانی به تعویق می افتد، استفاده می شود.

چرا نمایندگی مشعل ایران رادیاتور

حداقل ظرفیت مشعل ایران رادیاتور در نمایندگی ها 17000 کیلو کالری و حداکثر آن 5000000 کیلو کالری است که در کارخانجات گروه این صنعت تولید می شود. کمپانی و نمایندگی مشعل ایران رادیاتور سابقه طولانی و درخشانی در تولید انواع رادیاتورها و پکیج ها و مشعل ها دارد. در این نمایندگی فعالیت های گسترده ای صورت می گیرد. همه محصولات مشعل ایران رادیاتور یک سال گارانتی دارد و خدمات پس از فروش آن یک دهه است.

شرایط مراجعه به نمایندگی مشعل ایران رادیاتور

در صورتی که محصول شما به هر دلیلی دچار مشکل شد باید مقادیر مهمی را بررسی کنید که بفهمید دستگاه شما شمال گارانتی می شود یا خیر. اول از همه دیگ متصل شده به مشعل باید کاملا استاندارد باشد و توسط مهندسین و تخصصین مجرب نصب شده باشد. دیگ استاندارد می تواند در عمر بیشتر محصول به شما کمک بیشتری کند. پس از آن باید مدت گارانتی را دقت فرمایید که با زمان مراجعه شما تطبیق داشته باشد. مشکل دچار ضربه خوردگی یا استحکاک زیاد نبوده باشد. پس از بررسی این موارد می توانید به قروشگاه شوفاژ ایران مراجعه کنید که آدرس آن در نقشه پایین به راحتی قابل مشاهده می باشد.

انواع شوفاژ در مشعل ایران

شوفاژ مدل های گوناگونی دارد که برای گرم کردن از آب استفاده می کند که در بیشتر ساختمان ها از شوفاژها استفاده می کنند.

شوفاژهای پره ای ایران رادیاتور

شوفاژها و رادیاتورها پره هایی دارد که طول عمر و دوام بیشتری نسبت به بقیه شوفاژها دارد و نوع این شوفاژ بسیار قدیمی است و شما می توانید در نمایندگی مشعل ایران رادیاتور آن را خریداری کنید.

خرید شوفاژهای پره ای ایران رادیاتور

شوفاژ پره ای ایران رادیاتور

چندین پره در کنار هم قرار می گیرند و منتقل شدن حرارت نسبت مستقیمی با تعداد و جنس رادیاتور دارد. سوراخ و زنگ زدگی پره های رادیاتور را می توان تعویض کرد. جنس این پره ها فولاد و آلومینیوم است.

رادیاتور های پنلی

ظاهری زیبا و شکیل دارد و اشغال فضا کم و وزن پایین آن باعث شده است طرفداران زیادی دارد. رادیاتورهای پنلی بازده گرمای بالایی دارد و به صورت تابشی انتقال حرارت صورت می گیرد و کمترین گردش آب را دارد. افرادی که می خواهند سطح حرارت در رادیاتورهای پنلی به صورت یکنواخت صورت بگیرد، می توانند در نمایندگی مشعل ایران رادیاتور آن را خریداری کنند. تنها عیب این شوفاژها در تعویض کلی پره ها است.

شوفاژهای خشک کن حوله

همانگونه که از اسم این شوفاژها پیدا است شوفاژهای حوله خشک کن برای گرم کردن حمام استفاده می شود. با استفاده از این شوفاژها شما می توانید لباس و حوله خود را گرم کنید و طرز کار شوفاژهای حوله خشک کن به صورت آب گرم و برقی انجام می شود.

دکوراتیو رادیاتور

بسیاری از افراد برای زیبایی خانه های خود از رادیاتور هایی استفاده می کنند که حالت تزئینی دارد. به این صورت که همانند شیشه های درونی و طرح دار که از المنت و لوله های آبگرم برای فضای داخلی ساختمان ها استفاده می شود. شما می توانید بر روی شوفاژها تصویر دلخواهی را متناسب با چیدمان خانه خود حک کنید و سفارش خود را ثبت کنید

شوفاژ برقی ایران رادیاتور

کار شوفاژهای برقی براساس انرژی برق است و برای تامین گرمایش خانه ها استفاده می شود. شوفاژهای برقی برخلاف دیگر رادیاتور ها به جایی متصل نیست. درون پره ها مایعی روغنی در حرکت است و به این وسیله گرما پخش می شود. کنترل گرما در این مشعل ها با دقت بالایی صورت می گیرد. از معایب این دستگاه می توان به بازده پایین گرمای این شوفاژ اشاره کرد.

قیمت خرید شوفاژ برقی

شوفاژ برقی ایران رادیاتور

اجزای شوفاژ

  • دیگ بخار
  • منبع انبساط
  • کنترل کننده سیستم
  • پمپ
  • منبع های دوجداره

چه عواملی در قیمت مشعل ها تاثیر می گذارد؟

در قیمت شوفاژها عواملی از قبیل شرکت سازنده، اجزای آن و برند سازنده و نوع شوفاژ و رادیاتور بستگی دارد و شما می توانید در نمایندگی مشعل ایران رادیاتور تمام این جوانب را بررسی کنید و آن را خریداری کنید.

خلاصه مطلب

همانطور که می دانید شوفاژ ایران، نمایندگی مشعل ایران رادیاتور است و در این نمایندگی انواع مختلفی از شوفاژها موجود است و این شوفاژها ویژگی های مخصوص به خود را دارند و شما می توانید متناسب با خانه ی خود شوفاژ را از این نمایندگی ها خرید کنید.

سوالات متداول نمایندگی مشعل ایران رادیاتور

  1. شوفاژها چه مشخصاتی دارند؟
    شوفاژها ابعاد متناسبی دارند و رنگ و طرح های مختلفی دارند. نگهداری و نصب شوفاژها به راحتی انجام می شود. مهم ترین مشخصات شوفاژها به این صورت است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. تنظیم حرارت رادیاتور ها به راحتی انجام می شود.
  1. شوفاژها چه مدل هایی دارد؟
    شوفاژها انواع گوناگونی دارد که شامل شوفاژهای پره ای، رادیاتور های پنلی، شوفاژهای خشک کن حوله، دکوراتیو رادیاتور و شوفاژ برقی
  1. طرز کار رادیاتور های پنلی به چه صورت است؟
    ظاهری زیبا و شکیل دارد و اشغال فضا کم و وزن پایین آن باعث شده است طرفداران زیادی دارد. رادیاتورهای پنلی بازده گرمای بالایی دارد و به صورت تابشی انتقال حرارت صورت می گیرد و کمترین گردش آب را دارد. افرادی که می خواهند سطح حرارت در رادیاتورهای پنلی به صورت یکنواخت صورت بگیرد، می توانند در نمایندگی مشعل ایران رادیاتور آن را خریداری کنند. تنها عیب این شوفاژها در تعویض کلی پره ها است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]

5/5 - (2 امتیاز)