[vc_row][vc_column][woodmart_products items_per_page=”9″ woodmart_css_id=”62778cbbaaef3″ taxonomies=”1897″ columns=”3″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2Mjc3OGNiYmFhZWYzIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

کشور سازنده پمپ لئو

شرکت پمپ لئو در در شهر ژجیانگ از کشور چین می باشد که در سال 2001 تاسیس شد و در زمینه ساخت و تولید انواع موتور و پمپ های مختلف مربوط به محصولات کشاورزی و خانگی و صنعتی شروع به کار کرد. پمپ لئو ساخت کجاست؟

به دلیل کیفیت بالای این کارخانه گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش بدون محدودیت زمانی طی مدتی کوتاه شناخته شد و همین موضوعات باعث شد که نمایندگی های پمپ لئو سراسر جهان را در برگیرد.

انواع پمپ های ساخت شرکت LEO

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند بدانند که پمپ لئو ساخت کجاست؟ به این مورد می رسند که این نوع از پمپ ها در چند نوع وارد بازار می شود که در ادامه به این موارد اشاره می کنیم.

پمپ شرکت لئو

انواع پمپ های ساخت شرکت لئو

پمپ های خانگی لیو

پمپ های خانگی به دو صورت سه فاز و تک فاز یا به صورت سه دور  و تک دور تقسیم بندی می شود که در مدل های  تک پره و دو پره از تک فاز استفاده می شود و بسته به مقدار استفاده شده و افزایش مصرف کنندگان این مدل پمپ ها برای افزایش فشار در بالاترین طبقات استفاده می شوند و در صورت کم بودن فشار آب شروع به کار میکنند.

از این رو کیفیت این محصول باید بالا باشد و با متریال استیل، مناسب برای آب و هوا و آلیاژ های مرغوب ساخته شود که در مقابل ساییدگی و پوسیدگی و… مقاومت لازم و کافی را داشته باشد.

خوشبختانه شرکت لئو (leo) توانسته این کیفیت را به حداکثر برساند و رضایت مصرف کننده را در بر بگیرد برای همین بیشتر مصرف کنندگان با سوال پمپ لئو ساخت کجاست؟ مواجه می شوند.

پمپ های سیرکولاتور خانگی

دیگر استفاده پمپ لئو برای مصارف خانگی، پمپ های سیرکولاتور هستند. که برای خنک کننده و سیستم گرمایش ساختمان است که از نوع رفت و برگشتی هست یه ورودی و یک خروجی دارد. در جواب سوال پمپ لئو ساخت کجاست؟ باید بدانید که بعد از کم یا زیاد شدن دمای سیال یا آبی که هست به پمپ جایگذاری شده در محل مناسب بر می گردد و دوباره برای تنظیم دمای محیطی که استفاده می شود برگردانده می شود.

پمپ سیرکولاتور خانگی

پمپ خانگی سیرکولاتور

پمپ صنعتی برند لئو

این مدل پمپ لئو از راندمان بیشتری نسبت به بقیه پمپ های آب میباشد چون فشار بیشتری به پمپ آورده می شود که تمامی این مدل پمپ ها دارای فن خنک کننده بوده و با بالا رفتن حرارات موتور مقابله می کند. این نوع پمپ لئو صنعتی برای خنک کنند و سیرکوله کردن دمای دستگاه هایی که دمای آنها از حد مجاز بالاتر رفته روشن و استفاده می شود و آب یا سیال های دیگر مورد نظر را از بخش گرم به بخش سرد می رساند.

پمپ کف کش لئو چیست؟

در ادامه مقاله پمپ لئو ساخت کجاست؟ باید به معرفی پمپ کف کش بپردازیم. نکته ای که وجود دارد این است که پمپ کف کش نوعی از پمپ های سانتریفیوژی است و در آب به صورت مستغرق قرار دارد و از این نوع پمپ برای این استفاده می کنند که آب تمیز را پمپاژ کنند و همچنین از مواد جامد به دور باشد. مدل هایی از پمپ کف کش وجود دارد که از آن برای مواقعی که می خواهند آب کثیف را جا به جا کنند استفاده می کنند و در بخش ورودی آن صافی قرار دارد که اجازه نمی دهد به محفظه پمپ مواد جامد وارد شود و از پروانه هایی که در آن تعبیه شده است محافظت می کند.

پمپ های سیرکولاتور صنعتی لیو

پمپ های تک دور صنعی لئو معمولا سیستم خنک کننده آب خنک دارن و پمپ های تک دور لئو معمولا سیستم هوا خنک دارند.

پمپ های تک دور معمولا در سایز های بزرگ ساخته شده و برای ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار میگیرد و برعکس مدل های سه دور در سایز ها کوچک تر و با سیستم خنک شونده هوا خنک تولید شده و برای ظرفیت های کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

نوع دیگر پمپ های صنعتی پمپ های سیرکولاتور هستند که این مدل از پمپ ها معمولا برای سیستم های گرمایش و سرمایش کاربرد دارد.

پمپ های لئو مخصوص کشاورزی

پمپ کشاورزی لئو از مجموعه پمپ های لئو معمولا برای پمپ کردن آب از ریز زمین و یا از ارتفاعی پایین تر به ارتفاعی بالاتر مورد استفاده قرار میگیرد و بستگی به نوع استفاده آن از دو نوع تک فاز و سه فاز مورد استفاده قرار میگیرد و اگر برای چاه استفاده شود از نوع کفکش معمولا استفاده میکنند و در مابقی مواد از نوع معمولی استفاده می کنند.

پمپ لئو کشاورزی

پمپ کشاورزی لئو

موارد کاربرد انواع پمپ لئو

همان طور که می دانید از پمپ ها در بسیاری از جاهایی که با کمبود آب مواجه هستند استفاده می شود و شما باید متناسب با قسمتی که در آن کار و یا زندگی می کنید باید آن را خریداری کنید. این بوستر های پمپ در مدارس، سازمان ها، سالن های ورزشی، سیستم اطفای حریق، برج ها کاربرد دارد.

همان طور که می دانید پمپ ها نوعی دستگاه هستند که توانایی این را دارند که از منابع خارجی انرژی مکانیکی را دریافت می کنند و به بخش سیلاب ها که از درون دستگاه می گذرد انتقال دهند. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که شما باید با توجه به بخشی که در آن هستید نوع پمپ لئو را مشخص کنید زیرا هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص به خود را دارند.

در اداره ها، بیمارستان ها، مجتمع های مسکونی و تجاری نیز کاربرد دارد که با توجه به ظرفیت آن قسمت آن را انتخاب و خریداری کنید.

پمپ های لئو توان حرارتی بسیار بالایی دارند و به همین دلیل می توان از آنها در صنایعی که نیاز به خنک کاری به وسیله آب دارند استفاده کرد. به این صورت که این محصولات را می توان در خروجی و ورودی مخزن خنک کننده آب قرار داد تا آب گرم را خارج و آب خنک را وارد مخزن کنند به همین صورت عملیات خنک سازی انجام شود.

انواع پمپ آب خانگی لیو

بعد از اینکه متوجه شدید پمپ لئو ساخت کجاست؟ باید با انواع آن هم آشنا شوید. همان طور که می دانید پمپ های خانگی در انواع و مدل های مختلفی اعمم از دو پروانه ای، جتی، بشقابی و محیطی طراحی و تولید می شوند و توان آن ها از 0.5 شروع می شود و تا 5.5 اسب بخار ادامه دارد و مکانیزمی که در آن ها تعبیه شده است از نوع سانتریفیوژی است. از انواع پمپ لئو می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • پمپ های خانگی آب سری ACM
  • پمپ آب خانگی لیو سری APM
  • 2ACM از سری پمپ های آب خانگی لئو
  • پمپ آب خانگی سری XGM لیو
  • LKSM از سری پمپ های آب خانگی

پمپ های آب خانگی لئو نشان داده اند که در شرایط سخت که مقدار آب در خط لوله نیز بسیار کم است، مکش بسیار خوبی از خود نشان می دهد و می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این عملکرد خوب را مدیون متریال با کیفیت و طراحی دقیق و حساب شده شرکت لئو است. شرکت لئو با استفاده از دانش فنی مهندسین و متخصصین خود توانسته بهترین پمپ های آب در این زمینه را تولید و روانه بازار کند. شرکت لئو محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال کرده تا همه بتوانند از این محصولات با کیفیت استفاده کنند.

ویژگی های پمپ آب خانگی لئو

زمانی که می خواهید پمپی را انتخاب کنید مخصوصا از نوع پمپ لئو باید با ویژگی های آن به طور کامل آشنایی داشته باشید به این صورت شما می توانید بهترین نوع پمپ را برای نوع مصرفی که دارید انتخاب و خریداری کنید. در ادامه برای شما این وژگی ها را شرح می دهیم.

  • درجه و قدرت فشار پمپ لئو
  • نوع سیستم به کار رفته در آن
  • نرخ جریان و سرعت پمپ ها
  • نوع و تعداد پروانه های تعبیه شده در آن

 

عوامل موثر بر قیمت پمپ لئو

همان طور که می دانید امرزه از پمپ ها در بسیاری از جاها استفاده می کنند تا بتوانند فشار آب درون لوله ها را یکسان کنند و باید بدانید که کاربرد آن ها در صنایع بسیار است. به ین نکته نیز اشاره کنیم که پمپ ها کار دیگری که می کنند این است که درون لوله ها سیال را از نقطه ای به نقطه ای دیگر جابه جا و یا حتی منتقل می کند. و عواملی که بر قیمت تاثیر می گذارند شامل برند سازنده، اجزای تعبیه شده در آن، کشور سازنده و … است.

جمع بندی

سوالی که برای تمامی مصرف کنندگان پیش می آید این است که پمپ لئو ساخت کجاست؟ در جواب این سوال باید گفت که تنوع و خدمات پس از فروش و انواع مختلف پمپ ها لئو در این کشور تولید می شود و توانسته است محصولات تولید خود را به بیش از 140 کشور در دنیا صادر کند و در هر کشور نمایندگان زیادی را مشغول به کار کند.

سوالات متداول پمپ لئو ساخت کجاست؟
  1. پمپ لئو در چه کشوری ساخته شده است؟
    پمپ لئو اولین بار در کشور چین در شهر ژجیانگ با رعایت تمام نکات فنی ساخته شد و به سراسر دنیا صادر می کند.
  2. پمپ لئو برای چه کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد؟
    کاربرد پمپ های لئو به این صورت است که برای مصارف خانگی یا مسکونی و صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد و هر کدام از آن ها ویژگی های مخصوص به خود را دارد.
  3. پمپ لئو با چه سیستم برقی کار میکند؟
    پمپ لئو با دو نوع سیستم برق رسانی کار میکند که نوع اول آن به صورت تک فاز است و نوع دوم آن به صورت  سه فاز می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5/5 - (3 امتیاز)