پکیج دیواری ایران رادیاتور

با گسترش جامع شهری و همچنین فرهنگ زندگی در آپارتمان باعث شده است واحد های مسکونی به مستقل شدن فکر کنند. همین امر باعث شده است که موتور خانه های سنتی جایگاهشان را به پکیج های دیواری بدهند. نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که باید اطلاعاتی را در مورد پکیج دیواری ایران رادیاتور و راهکار طول عمر بیشتر بدانید. تمامی محصولات ایران رادیاتور مانند پکیج و مشعل ایران رادیاتور کیفیت و طول عمر بالایی دارند اما شما باید نکاتی را در نگهداری از آنها بدانید.

این نوع از پکیج ها نیاز آبگرم ساختمان ها و گرمایش آن ها را با توجه به استاندارد های روز دنیا تامین می کنند. محصولاتی که در شرکت ایران رادیاتور ساخته می شود دارای استاندارد های ملی ایران و استاندارد های اروپا است.

افزایش طول عمر پکیج دیواری ایران رادیاتور

قبل از خرید پکیج های دیواری شما باید اطلاعاتی را در مورد پکیج دیواری ایران رادیاتور و راهکار طول عمر بیشتر آن ها داشته باشید تا در زمان استفاده کردن مشکلی برای شما پیش نیاید.

نحوه افزایش طول عمر پکیج ایران رادیاتور

تمیز کردن مشعل پکیج ایران رادیاتور

در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما راهکار های افزایش را به طور کامل شرح دهیم.

  1. مناسب ترین دما برای پکیج های ایران رادیاتور کمتر از 60 درجه است. بنابراین شما باید سعی کنید که این دما را تغییر ندهید.
  2. بستن و باز کردن های متوالی شیر آب گرم، در قدم اول شاید مشکلی را برای پکیج شما به وجود نیاورد ولی در مدت زمان طولانی باعث می شود که سرکار پکیج شما بالا برود.
  3. مدار های رادیاتورها را باید بشویید و به داخل سیستم پکیج دیواری ایران رادیاتور محلول ضد رسوب پروتکتور را در فصل زمستان تزریق کنید
  4. نکته دیگری که در راهکار های افزایش وجود دارد این است که اگر شما به آب کمی نیاز دارید بهتر است که از آب سرد استفاده کنید ولی اگر به آب بیشتری نیاز دارید باید به شما بگوییم که از پکیج ها یعنی آب گرم مخصوص پکیج ها استفاده کنید.
  5. بهترین کاری که می توانید بعد از نصب و پکیج و قبل از استفاده از آن انجام دهید این است که حتما باید پلی فسفات را با یکی از رسوب زدایی های مغناطیسی بر روی پکیج ها نصب کنید. این کار مزیت مثبتی که دارد این است که اصطکاک را کمتر می کند و در مورد پکیج دیواری ایران رادیاتور و راهکار طول عمر بیشتر نقش مهمی دارد.
  6. بعد از این که فیلتر های مخصوص پلی فسفات ها را نصب کردید، کاری که باید انجام دهید این است که نوعی از صافی ها که از جنس برنجی است را نصب کنید. همچنین بهتر است برای پکیج های دیواری ایران رادیاتوری که دارید از محافظ برق استفاده کنید تا مشکلی برای این وسیله شما نیاید.

ویژگی های پکیج دیواری خوب

نکته دیگری که در مورد پکیج دیواری ایران رادیاتور و راهکار طول عمر بیشتر آن باید بدانید این است که در مورد ویژگی هایی که یک پکیج خوب باید داشته باشد اطلاعاتی را داشته باشید. حتما باید به این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید طول عمر آن ها را افزایش دهید.

  1. پکیج های دیواری باید گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد.
  2. راندمان کاری این نوع از پکیج ها باید بالای 90 درصد باشد.
  3. پکیج های ایران رادیاتور نباید سر و صدای زیادی تولید کند.
  4. برترین ویژگی که می توان برای پکیج های دیواری در نظر گرفت، مصرف انرژی A است.
  5. مصرف برق در پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید در حدود 100 تا 140 وات باشد.
خرید پکیج ایران رادیاتور از نمایندگی

نمونه پکیج ایران رادیاتور فروشگاه شوفاژ ایران

مهم ترین نکات برای افزایش طول عمر پکیج دیواری

برای این که در پکیج دیواری ایران رادیاتور و راهکار طول عمر بیشتر مشکلی به وجود نیاید و نیاز شما را به سرویس کار ها و همچنین برای جلوگیری از بروز خرابی ها کمتر کند باید نکاتی را بدانید که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

  1. پمپ های آب از مهم ترین اجزای پکیج است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشید.
  2. در ورودی پکیج ها باید از محافظ هایی استفاده کنید تا از بروز مشکل جلوگیری کند.
  3. دودکش هایی که در پکیج دیواری ایران رادیاتور تعبیه شده است را بررسی کنید.
  4. صافی هایی که برای ورودی آب سرد در پکیج ها تعبیه شده است را مورد بررسی قرار دهید.
  5. باید دمای آب گرم که از نوع مصرفی است را در دمای بین 40 الی 45 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.
  6. اگر برای مدت زمانی در خانه نیستید و به پکیج دسترسی ندارید باید آن را خاموش کنید و شیر هایی که مربوط به ورودی آب است را ببندید.
  7. سختی گیر ها انواع مختلفی دارند که شامل شیمیایی، مغناطیسی و الکترونیکی است و این دستگاه ها از رسوب گذاری در پکیج ها جلوگیری می کند.
افزایش طول عمر پکیج دیواری

نحوه تنظیم پکیج ایران رادیاتور

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما در مورد پکیج دیواری ایران رادیاتور و راهکار طول عمر بیشتر به طور کامل اطلاعاتی را شرح دهیم. در کل باید بدانید که این روزا از پکیج ها به جای موتورخانه ها استفاده می کنند. پکیج ها ویژگی های مختلفی دارند که در زمان خرید باید به این موارد دقت داشته باشید. در زمان استفاده کردن مشکلی را برای شما و همچنین دستگاه ایجاد نکند.

سوالات متداول پکیج دیواری ایران رادیاتور و راهکار طول عمر بیشتر

  1. دمای آب گرم مصرفی را چگونه تنظیم می کنند؟
    شما باید دمای آب مصرفی را برای پکیج ها تنظیم کنید و این دمای مصرفی باید بین عددهای 40 تا 45 درجه سانتی گراد باشد. این کار باعث می شود که مصرف سوخت کاهش پیدا کند و راندمان دستگاه تا حد زیادی افزایش پیدا کند.
  2. در سرویس پکیج چه قسمت هایی را باید بررسی کرد؟
    قسمت هایی که باید بررسی شوند شامل سختی گیر ها، فیلتر های صافی از جنس برنج، دودکش های دوجداره، مبدل ها، اتصالات، واشر بندی های لوله های داخلی است.
  3. ویژگی های پکیج چیست؟
    پکیج های دیواری باید گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد. راندمان کاری این نوع از پکیج ها باید بالای 90 درصد باشد. پکیج های ایران رادیاتور نباید سر و صدای زیادی تولید کند.
5/5 - (1 امتیاز)