آشنایی با برند فون کویل میدیا

در سال 98 میلادی این شرکت در چین شروع بکار کرد. یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی و الکترونیکی و تهویه برند میدیا است. این شرکت از سال 85 میلادی شروع به تولید دستگاه های تهویه مطبوع کرد و در سال های اخیر به یکی از برترین تولیدکنندگان فن کویل های سقفی، زمینی و … شده است. این شرکت چینی در این روزها با برندهای معروفی مانند توشیبا وسانیو و مالونی ایتالیا همکاری می کند. به همین دلیل فن کویل میدیا بیش از پیش به عنوان یک محصول با کیفیت شناخته می شود. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی کامل این برند به معرفی انواع فن کویل میدیا بپردازیم. با انتخاب و خرید فن کویل میدیا می توایند از ضمت صرفه جویی در هزینه ها از یک دستگاه با کیفیت استفاده کنید.

برند میدیا

برند مدیا

 وارد شدن محصولات میدیا به ایران

محصولات شرکت میدیا مخصوصا فن کویل های آن، همزمان با پیشرفت بازار محصولات این شرکت، از دهه 70 وارد بازار تهویه مطبوع کشورمان شد و توانست خیلی زود بازار را در دست بگیرد. فن مویل های این شرکت دارای ویژگی های بسیاری می باشد که از جمله آن می توان .به کیفیت عالی، قیمت پایین و ضمانت نامه مطمئن فن کویل های میدیا اشاره کرد. همین ویژگی ها باعث شد تا میدیا در ایران کاربران مخصوص خود را پیدا کند و از تمامی محصولات آن به خوبی استقبال شود. در ایران برندهای زیادی هستند که به تولید فن کویل مشغولند. اما با اعتماد میدیا می توانید علاوه بر اینکه یک محصول با قابلیت داشته باشید، برای سال های نیز از آن استفاده کنید.

آشنایی با انواع فن کویل میدیا

این محصول دارای تنوع بسیاری در محصولات خود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین فن کویل را خریداری کنید. انواع فن کویل میدیا کدامند؟ محصولات این برند در مدل‌های گوناگونی مثل مدل‌های کانالی، دیواری، سقفی، کاستی (چهار طرفه و یک طرفه) و زمینی در بازار برای فروش قرار دارند. با توجه به قابلیت و ساخت فن کویل می توان از آنها در مکان های مختلفی مانند هتل، خانه و واحدهای تجاری استفاده کرد. در ادامه به بررسی انواع فن کویل میدیا خواهیم پرداخت. فن کویل های میدیا به چند دسته تقسیم می شوند؟

  1. فن کویل میدیا سقفی توکار
  2. فن کویل میدیا زمینی
  3. فن کویل میدیا کانالی
  4. فن کویل میدیا کاستی چهار طرفه

 در ادامه به معرفی اجمالی این 4 نوع فن کویل میدیا خواهیم پرداخت.

آشنایی با فن کویل میدیا سقفی توکار

یکی از انواع فن کویل میدیا مدل سقفی تو کار آن است. این مدل فن کویل جوری طراحی شده که دارای کمترین میزان سر و صدا می باشد. بدنه این محصول از جنس گالوانیزه ساخته شده و در برابر ضربه و سقوط بسیار مقاوم است. یکی از ویژگی های برتر این محصول جذب و زدودن گرد و غبار می باشد. این فن کویل از فیلتر آلومینیومی بهره می برد و در همه جهات می تواند باعث نظافت و تمیزی شود.

این مدل فن کویل از سینی گالوانیزه بهره می برد که برای جذب و جمع آوری آب تقطیر شده از کویل در فصول گرم می باشد. از دیگر مزیت های این فن می توان به کویل 3 ردیفه با توان حرارتی بالا و فین های با بازده زیاد اشاره کرد. در دستگاه فن کویل مدیا سقفی توکار از  فن نوع 1 فاز 3 استفاده می شود.

ویژگی های فن کویل سقفی توکار چیست؟

فن کویل سقفی تو کار مانند انواع فن کویل میدیا دارای ویژگی های بسیاری است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • وجود 2 نوع فشار خارجی استاتیک 12 و 30 پاسکال.
  • قابلیت خرید این مدل فن کویل به صورت قرارگیری از چپ و راست.
  • امکان تکان دادن و جابجایی فن کویل سقفی توکار میدیا از چپ به راست و راست به چپ وجود دارد
  • استفاده از انواع ترموستات دیجیتال و غیر دیجیتال برای کنترل دمای دستگاه، همچنین استفاده از ریموت کنترل برای این کار نیز وجود دارد.
فن کویل سقفی

فن کویل سقفی توکار

آشنایی با فن کویل میدیا کانالی

این مدل که از انواع فن کویل میدیا می باشد در گنجایش 800 تا 2200 cfm تولید می شود. همچنین از بالای 750 و پایین 100 دو مدل فشار دارد. فشار از نوع استاتیکی این مدل بیش از مدل سقفی تو کار می باشد. بوسیله آن می توان کانال کشی خوبی داشت و جریان هوا در همه جا بصورت مناسب توزیع کرد. این مدل نیز جنس از گالوانیزه می باشد و علاوه بر طول عمر بالا در برابر ضربات و زنگ زدگی مقاوم است.

ویژگی های فن کویل کانالی این برند چیست؟

در بالا تعدادی از ویژگی های این محصول را باهم مرور کردیم در این قسمت نیز چند ویژگی دیگر این محصول را به صورت اجمالی به شما معرفی می کنیم.

  • هزینه پایین نصب و لوازم جانبی و نگهداری.
  •  وجود فیلتر آلومینیومی برای جذب بهتر گرد و خاک، مواد اضافه از همه جهات امکان خروج دارند.
  • تامین هوای تازه و انتقال آن به دستگاه بوسیله کانال مکش
  • تنظیم گنجایش دستگاه و دمای اطراف به وسیله ترموستات های آنالوگ و دیجیتالی

آشنایی با فن کویل مدیا کاستی 4 طرفه

این فن کویل از انواع فن کویل میدیا می باشد و در 2 نوع عادی و کامپکت تولید می شوند و مدل معمولی آن از گنجایش 300 تا 500 و مدل کامپکت آن از 600 تا 1500 تولید می شوند. در این مدل فن کویل از ترموستات و  کنترل راه دور برای تنظیم و کنترل دور فن و گنجایش استفاده می شود.

فن کویل 4 طرفه

فن کویل چهار طرفه

این فن کویل از پمپ خارج سازی درین آب تقطیر شده با هد هفتاد و پنج سانتی متر بهره می برد.پمپ درین در نوع کامپکت این مدل نیز دارای هد پنجاه سانتی متر می باشد. یکی از مزیت های این دستگاه امکان زمان بندی دقیق و شبانه روزی و تایمر بیست و چهار ساعته در برنامه ریزی برد الکترونیک دستگاه است.

ویژگی های این مدل فن کویل چیست؟

ویژگی های این مدل فن کویل عبارتند از.

  • فن سانتریفیوژ سه برای رسیدن به کارایی بیشتر و صدای کمتر
  • امکان خروج هوا از هر چهار طرف
  • امکان وصل شدن به کانال هوای تازه و جدید
جمع بندی در مورد انواع فن کویل میدیا

در این مقاله در مورد انواع فن کویل میدیا بصورت جامع صحبت کردیم. دو مدل دیگر فن کویل میدیا به نام های مدیا دیواری و کاستی یک طرفه نیز وجود دارد که برای کسب اطلاعات کامل تر و نهایی کردن خرید خود می توانید با کارشناسان شوفاژ ایران تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. استفاده شیر 3 راهه چیست؟
    از این شیر برای کنترل و کم کردن مصرف انرژی استفاده می شود.
  2. انواع فن کویل مدیا کدامند؟
    فن کویل میدیا در انواع سقفی، زمینی و دیواری در بازار موجود است
  3. فن کویل میدیا را از کجا بخریم؟
    بهتر است فن کویل خود را از مراکز معتبر مانند شوفاژ ایران خریداری کنید
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید