آشنایی با برندهای خوب فن کویل در بازار

سیستم تهویه با کیفیت یکی از اساسی ترین و مورد نیاز ترین تجهیزات هر ساختمان و مرکزی است. برندهای خوب فن کویل در بازار کدامند؟ یکی از بهترین سیستم های تهویه مطبوع فن کویل است. از فن کویل هم برای گرمایش و هم برای سرمایش محیط استفاده می شود. خود فن کویل از تجهیزات مختلفی مانند کویل یا بدنه ساخته شده است.

امروزه برندهای با کیفیت فن کویل در بازار متعدد هستند. زمانی که شما برای خرید فن کویل به بازار مراجعه می کنید هم با برندهای خارجی روزبه رو می شود هم برندهای داخلی. بهتر است قبل از خرید بدانید فن کویل چیست؟ و برند های مورد نظر را بطور کامل بررسی کنید تا بهترین آنها را بتوانید خریداری کنید.

خرید بهترین فن کویل در کشور

همانطوری که گفتیم امروزه شرکت های بسیاری از داخل و خارج کشور در زمینه تولیدات محصولات سیستم تهویه مخصوصا فن کویل فعال هستند و برندهای خوب فن کویل در بازار بسیارند. این برندها در هر به تولید محصولات تهویه می پردازند. شما می توانید در زمانی که قصد خرید فن کویل دارید برای خرید بهترین آنها به بازار مراجعه کنید.

با دیدن مارک و برندهای گوناگون فن کویل ممکن است ابتدا کمی گیج شوید. اما با مطالعه این مقاله می توانید در مورد خرید نهایی خود درست تصمیم بگیرید. ما در این مقاله سعی میکنیم اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید بهترین فن کویل را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

در زمان خرید فن کویل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید فن کویل در بازار بهتر است به نکات زیر توجه کنید تو بتوانید خرید خود را از میان برندهای خوب فن کویل در بازار انجام دهید.

  1. گارانتی و مدت زمان آن
  2. خدمات پس از فروش

این دو مورد از مهم ترین موارد در زمینه خرید فن کویل هستند و بهتر است در زمان خرید خود به آن ها توجه کنید.

برندهای خوب فن کویل در بازار کدامند؟

برندهای خوب فن کویل در بازار بسیارند. شما در زمان خرید باید بتوانید بهترین فن کویل برای نیازتان را تشخیص دهید و آن را خریداری کنید. در ادامه تعدادی از بهترین برندهای فن کویل را به شما معرفی می کنیم.

فن کویل گرین green

 یکی از برندهای خوب فن کویل در بازار گرین است. این برند سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید فن کویل دارد. فن کویل green با داشتن کیفیت بالا در محصولات خود و همچنین قیمت مناسب توانسته به برندی محبوب در این زمینه تبدیل شود.

فن کویل گرین

فن کویل green

فن کویل های برند گرین به گونه ای طراحی شده اند که در انواع سقفی، توکار و کاستی و … تولید میشوند و هر کدام نیاز مخاطب خاص خود را برطرف می کند. نکته مهم در مورد این برند و فن کویل هایش این است که دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. فن کویل های این برند در هر شرایطی وظیفه سرد و گرم کردن خود را به نحو احسنت انجام می دهند.

فن کویل آذر نسیم و آشنایی با آن

برندهای خوب فن کویل در بازار بسیارند. یکی از بهترین برندهای داخلی در زمینه تولید فن کویل برند آذر نسیم است. فن کویل های این شرکت دارای کیفیت بالایی هستند و در 2 مدل زمینی و سقفی با هوادهی 200 تا 1000 cfm در بازار برای فروش وجود دارند. محصولات این برند داخلی قیمت های مناسب دارد و علاوه برای راندمان و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد.

این برند نیز جز محبوب ترین برندهای فن کویل در بازار است و به واسطه کیفیتش توانسه فروش خوبی نیز داشته باشد. آذر و نسیم دارای نمایندگی و شعبات در سراسر ایران می باشد و دارای 12 ماه گارانتی است. فن کویل این برند همینطور دارای بدنه مستحکم و مقاومی نیز می باشد.

فن کویل آذر نسیم

فن کوئل آذرنیسم

فن کویل آکس و آشنایی با آن

یکی از برندهای خوب فن کویل در بازار آکس است.فن کویل آکس دارای کیفیت بسیار بالایی است و جز بزرگتری تولید کنندگان فن کویل هستند. این برند علاوه بر در دست داشتن بازار ایران به سایر کشورها جهان نیز صادرات دارد.

محصولات آکس به دلیل تعدد بسیار بالا برای تمامی ساختمان مناسب هستند و می توانید محصول مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید. محصولات این برند در نوع های دیواری، سقفی و زمینی و کاستی تولید می شوند. بن کویل های این برند دارای آخرین فناوری ها نیز می باشد. محصولات این برند نیز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار خوبی است و می تواند تا حد زیادی خیال مشتریان خود را راحت کند.

فن کویل آکس

فن کوئل اکس

فن کویل ساران و آشنایی با آن

آخرین برند از برندهای خوب فن کویل در بازار می توان به ساران اشاره کرد. در حال حاضر این برند دارای محصولات متنوعی ست و قدرت بسیار بالایی نیز در محصولاتش وجود دارد. این برند نیاز دقیق مشتریان اش بسیاری اهمیت می دهد و دارای راندمان بسیار بالایی نیز می باشد.

با داشتن محصولات این برند دیگر نیازی به سایر تجهیزات سرمایشی و گرمایش نخواهید داشت زیرا قدرت بسیار خوبی نیز دارند. این برند نیز دارای شعبات و نمایندگی ها مختلف در ایران است همچنین دارای 12 ماه گارانتی نیز می باشند.

آشنایی با فن کویل میدیا

از برندهای خوب فن کویل در بازار می توان به میدیا چینی اشاره کرد. این شرکت ابتدا کار خود را با تولیدات لوازم خانگی شروع کرد و از سال 1985 نیز در زمینه تولیدات تجهیزات تهویه دست به تولیدات زد. اکنون این برند جز بهترین برندهی تولید فن کویل در سراسر دنیا می باشد.

فن کویل های میدیا از دهه 70 شمسی وارد ایران شد. اکنون نیز دارای شعبات و نمایندگی بسیار در داخل کشور است. این شرکت داری فن کویل های دیواری، کاستی، زمینی و سقفی است.

نتیجه گیری

در زمان خرید از میان برندهای خوب فن کویل در بازار بهتر است به نکات و موارد زیادی دقت کنید. اول بسیار مهم است که  گنجایش فن کویل خود را مشخص کنید. فن کویل ها دارای گنجایش های بسیار زیاد هستند و عوامل مختلفی در گنجایش آنها تاثیر گذار است. مانند آب خروجی و وردی، میزان رطوبت و میزان دمای ورودی. دومین نکته مهم در زمان خرید فن کویل توجه به ابعاد آنهاست.

سوالات متداول

  1. در زمان خرید فن کویل به چه نکاتی دقت کنیم؟
    در زمان خرید فن کویل بهتر است به نکاتی مثل گارانتی و خدمات پس از فروش آنها دقت کنید.
  2. برند سرما آفرین چیست؟
    سرما آفرین نیز یکی از بهترین از برندهای تولید سیستم های تهویه است.
  3. سرما آفرین چه محصولاتی را تولید می کند؟
    سرما آفرین تولید کننده محصولاتی مثل هواساز، پکیج و فن کویل می باشد.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید