[vc_row][vc_column][woodmart_products taxonomies=”9918, 7918, 9917″ columns=”4″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

خرید بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی با بهترین قیمت

شرکت شوفاژ ایران یکی از برترین سازندگان و واردکنندگان انواع بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی می باشد و دارای دفتر نمایندگی در تهران است که امکان فروش، ارسال و تامین قطعات در سراسر ایران را فراهم می آورد. برای خرید انواع بوستر پمپ به سایت شوفاژ ایران مراجعه کنید. جهت تامین فشار آب مورد نیاز و ثابت نگه داشتن آن استفاده می شود، در ساختمان های بلندی که در طبقات بالا مشکل فشار آب همیشه یکی از معضلات آن است، بوستر پمپ به کمک شما آمده تا این مشکل را رفع کند.

موارد استفاده ی بوستر پمپ فقط به ساختمان ها و آتش نشانی ها محدود نشده و می توان از آنها در کشاورزی و مکان های بزرگی مانند استادیوم ها که نیاز به پمپاژ آب با فشار بالا دارند نیز به کار برده می شود. بوستر های پمپ که در فروشگاه شوفاژ ایران قابل ارائه می باشند عبارتند از:

  • بوستر پمپ آتش نشانی
  • بوستر پمپ آبرسانی
  • بوستر پمپ های کوچک خانگی

بوستر پمپ چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

زمانی ایده ساخت بوستر پمپ ها به ذهن آمد که فشار آب کم بود مشکلات زیادی برای همه به وجود آورد و انسان نیاز به وسیله ای داشت تا فشار آب را زیاد کند، اینجا بود که صنعت موتور های الکتریکی به کمک آمد و باعث ساخت پمپ های آب شد، بعد ها بحث فشار ثابت مطرح شد که برای داشتن فشار ثابت در خط لوله بوستر های پمپ ساخته شدند. افرادی که به فشار ثابت نیاز داشتند اقدام به خرید انواع بوستر پمپ کردند.

بوستر پمپ چیست و چه کاربردی دارد

بوستر پمپ

از انواع بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی همانطور که مشخص است برای آبرسانی و اطفا حریق استفاده می شود ولی از کاربرد های دیگر آن می توان به استفاده های خانگی و کشاورزی هم اشاره کرد. فرض کنید لازم است که مقدار 400 لیتر آب را طی 24 ساعت در زمین کشاورزی توزیع کنید پس باید فشار آب به اندازه ای دقیق باشد که آن مقدار طی زمان خاص تمام شود و زمین کشاورزی را آبیاری کند. این فقط یک مثال برای فهمیدن اهمیت فشار ثابت آب بود.

تعریف کتابی بوستر پمپ را میتوان اینگونه بیان کرد که: به دو یا چند الکترو پمپ که به طور موازی به یکدیگر وصل شده اند و با استفاده از تابلو کنترل به صورت هوشمند مدیریت می شوند.

بوستر پمپ آتش نشانی چه کاربردی دارند؟

بوستر پمپ آتش نشانی یکی از انواع بوستر پمپ است که شما میتوانید از فروشگاه ایران شوفاژ اقدام به خرید انواع بوستر پمپ کنید که برای استفاده در مصارف آتش نشانی طراحی و بهینه سازی شده اند. به این صورت که در بحث آتش نشانی دیده ایم که گاهی باید آب را با فشار بسیار زیاد به چندین طبقه بالا تر پرتاب کرد تا آتش خاموش شود.

"خرید

امیدواریم هیچ وقت هیچ کدام از عزیزانمان در ایران عزیز دچار حریق نشود ولی اگر هم مشکلی پیش آمد بوستر های پمپ آتش نشانی به کمک می آیند تا این مشکل را با استفاده از فشار زیادی که دارند برطرف کنند. بدیهی است که در بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی، بوستر های آتش نشانی مصرف انرژی بیشتری دارند چرا که قدرت بیشتری هم تولید می کنند. شما میتوانید برای خرید انواع بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی به سایت فروشگاه شوفاژ ایران مراجعه کرده و متناسب با نیاز خود مدل مورد نظرتان را سفارش دهید.

بوستر های پمپ آبرسانی در چه مواردی استفاده می شود؟

از انواع بوستر های پمپ می توان به نوع آبرسانی آن اشاره کرد که تقریبا بیشترین استفاده از بوستر های پمپ به همین منظور است. بوستر های پمپ آبرسانی در سیستم های آبرسانی شهری استفاده می شوند و باعث به وجود آمدن فشار متناوب و مناسب با آب شهری هستند که مشکل کم بودن فشار آب را تا حدود زیادی توانسته اند حل کنند.

"خرید

ولی این بحث در ساختمان های بلند فرق می کند و یک خط لوله نمیتواند به تنهایی آب مورد نیاز یک ساختمان بلند را تامین کند، اینجاست که بوستر پمپ های خانگی و آبرسان های قوی به کمک ما می آیند و برای تامین آب، شرب فشار را تنظیم می کنند. پس اگر مشکل فشار آب در ساختمان های بلند را دارید باید اقدام به خرید انواع بوستر پمپکنید. کاربرد دیگری که بوستر های پمپ دارند در سیستم های اطفاء حریق در ساختمان ها است که به وسیله ی یک بوستر پمپ فشار آب مورد نیاز آنها تامین می شود تا آب را خاموش کنند.

بوستر های پمپ خانگی و تفاوت آنها با بوستر پمپ

تفاوتی که این نوع بوستر ها با انواع بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی دارند این است که کوچک تر و به اصطلاح کامپکت هستند و برخی از امکانات بوستر های پمپ بزرگ را ندارند، به طور مثال خبری از مخزن آب برای تقویت فشار و یا پنل هوشمند تنظیم نیست که همین باعث کوچک و اقتصادی بودن آن شده است. بوستر های پمپ خانگی به دلیل ارزان بودن و مقرون به صرفه بودن نسبت به پمپ های بزرگ و گران قیمت از محبوبیت خاصی برخوردار هستند که باعث بازار فروش بسیار آن شده است.

کدام نوع بوستر پمپ مناسب است؟

شما باید با توجه به نیاز خود ابتدا انواع بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی را در وب سایت فروشگاه شوفاژ ایران مشاهده کنید و سپس با توجه به امکانات هر مدل اقدام به خرید کنید. در صورتی که دچار سردرگمی یا عدم اطلاعات مناسب درمورد بوستر پمپ مورد نیاز بودید میتوانید با تلفن های نمایندگی شوفاژ ایران تماس گرفته و با استفاده از مشاوره آنها اقدام به خرید کنید.

سخن پایانی

برای خرید انواع بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی و همچنین بوستر های پمپ خانگی می توانید با استفاده از تخصص مشاورین فروشگاه شوفاژ ایران یا مراجعه به وب سایت فروشگاه اقدام به خرید مدل دلخواه خود کنید. مشاورین ما با توجه به شرایط اقتصادی بهترین گزینه ی ممکن را با بهترین قیمت ممکن در ایران به شما پیشنهاد می دهند.

سوالات متداول

  1. بوستر های پمپ برای مایعاتی غیر از آب هم استفاده می شوند ؟
    اگر مایع مورد نظر باعث خوردگی و خرابی پمپ نشود استفاده می شود در غیر این صورت پمپ هایی با آلیاژ مخصوص این کار استفاده می شود که در این مورد باعث خرابی دستگاه نشود و دوام و عمر مناسبی داشته باشد
  2. روشن و خاموش شدن مداوم پمپ به آن آسیب می رساند؟
    اگر دستگاه دارای قطع کن های مخصوص باشد کم و زیاد شدن آب هیچ مشکلی برای دستگاه به وجود نمی آورد.
  3. عمر مفید دستگاه چقدر است؟
    به طور کلی سیم پیچ های دستگاه پس از چند سال استفاده باید عوض شود ولی اگر استفاده صحیح در شرایط درست صورت گیرد عمر مفید بالایی خواهد داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید