بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ

در صنایعی که با آب کار می کنند استفاده از بوستر پمپ بسیار مرسوم بوده و می تواند بسیاری از مشکلاتی که در پی کم بودن فشار آب به وجود می آید را برطرف کند. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی بوستر پمپ و شرکت های سازنده بوستر پمپ نکاتی را به شما ارائه دهیم.

بوستر های پمپ همانطور که اشاره شد و از اسم آن نیز پیداست برای بالا بردن فشار آب استفاده می شوند که در انواع و مدل های مختلفی نیز تولید می شوند. از صنایعی که بوستر پمپ در آنها کاربرد دارد می توان به کشاورزی، آتشنشانی، صنایع تبدیلی، ذوب آهن، آبرسان های شهری و همچنین قابل استفاده در ساختمان های بزرگ برای آب رسانی نیز می باشند.

شرکت های معروف سازنده بوستر پمپ

شرکت های سازنده بوستر پمپ امروزه پیشرفت چشمگیری داشته اند به طوری که شرکت های ایرانی مطرحی مثل پمپ ایران، سولار پمپ، دنا، راد، پنتاکس، لوارا و استریم امروزه توانسته اند تمام استاندارد های اتحادیه اروپا را پاس کرده و صادرات نیز داشته باشند اما در بازار داخلی هنوز هم کم لطفی هایی صورت می گیرد. بوستر های پمپ وظیفه ی تنظیم فشار آب را به طور مداوم دارند یعنی هم کاهش فشار و هم افزایش فشار با بوستر پمپ صورت می گیرد.

بهترین تولید کنند بوستر پمپ

شرکت های سازنده بوستر پمپ

اجزای تشکیل دهنده ی بوستر پمپ

در ادامه مقاله شرکت های سازنده بوستر پمپ به بررسی اجزای تشکیل دهنده ی بوستر پمپ اشاره می کنیم تا عملکرد دستگاه را بهتر درک کنیم.

  1. پمپ
    قطعا اصلی ترین قسمت یک بوستر پمپ همان پمپ است که وظیفه ی پمپاژ آب را دارد و به دو صورت عمودی و افقی بسته به مدل بوستر جای گذاری می شود.
  2. الکترو موتور
    الکتروموتور وظیفه ی به حرکت در آوردن پمپ را دارد. در طراحی الکتروموتور ها عایق بندی خاصی استفاده می شود تا مشکلی برای آن به وجود نیاید.
  3. شیر یک طرفه
    در سیستم آب رسانی گاهی ممکن است آب برگشت بخورد، این مشکل به وسیله ی شیر یک طرفه رفع می شود و آب برگشت نمیخورد. که شرکت های سازنده بوستر پمپ باید از شیر های باکیفیت استفاده کنند.
  4. منبع دیافراگمی
    در شبکه ی آبرسانی نیاز است که همیشه فشار آب متعادل باشد و قطعی در کار نباشد به همین منظور از یک منبع آب دیافراگمی برای تامین آب در صورت کم بودن فشار و ذخیره آب در منبع در صورت زیاد بودن فشار نیاز است که به صورت هوشمند این فشار آب توسط بوستر پمپ تنظیم می شود.
  5. لرزه گیر
    همگام کار کردن بوستر پمپ به دلیل سرعت و قدرت بالا ممکن است لرزش هایی از طرف موتور به شبکه لوله وارد شود که با استفاده از یک لرزه گیر این مشکل رفع می شود.
  6. صافی
    برای جلوگیری از خرابی پروانه های پمپ و تنظیم بودن فشار مداوم آب قبل از پمپ یک صافی به کار می رود که جلوی مواد جامد و لجن را می گیرد.
  7. سنسور قطع کن

    وظیفه ی سنسور قطع کن مشخص است، زمانی که هیچ استفاده ای از آب نمی شود یا منبع بوستر پر شده باشد سنسور قطع کن وارد عمل شده و آب را قطع می کند.

  8. کنترلر اصلی
    در بوستر های پمپ از یک کنترلر اصلی برای تنظیم فشار آب استفاده می شود تا ورودی و خروجی پمپ همیشه مشخص باشد.
بوستر پمپ از چه اجزایی تشکیل می شود؟

اجزای تشکیل دهنده ی بوستر پمپ

پیشنهاد ما از بین شرکت های سازنده بوستر پمپ شرکت شوفاژ ایران است که با توجه به نیاز خودتان مهندسان شرکت شوفاژ ایران آن را طراحی می کنند تا در کنار استفاده از یک بوستر پمپ خوب با ماندگاری و خدمات پس از فروش عالی رضایت خاطر شما از داشتن یک بوستر پمپ تولید داخلی با کیفیت بالا نیز جلب شود.

پمپ آب با بوستر پمپ فرق دارد؟

قطعا باید تا اینجا فهمیده باشید که بوستر پمپ با پمپ معمولی فرق دارد. قدرت بوستر بیشتر است و برای متعادل نگه داشتن فشار آب طراحی شده اما پمپ های آب فقط وظیفه ی پمپاژ آب را به صورت غیر هوشمند دارد، همچنین مصرف انرژی در بوستر ها بیشتر است.

تفاوت پمپ آب با بوستر پمپ چیست؟

پمپ آب و بوستر پمپ

بهترین بوستر های پمپ ایرانی کدامند؟

یکی از بهترین شرکت های سازنده بوستر پمپ آبرسانی، شرکت ایرانی شوفاژ ایران است که هم وارد کننده و هم تولید کننده ی پمپ ها و بوستر پمپ است، این شرکت هم اکنون توانسته مدل های متنوعی را برای کاربرد های مختلف عرضه کند. بوستر های پمپ پیشرفته قیمتی در حدود 15 میلیون به بالا دارند که با توجه به قیمت نمونه های خارجی، نمونه های ایرانی هم از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و هم قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دارند.

شرکت شوفاژ ایران یکی از شرکت های سازنده بوستر پمپ است که توانسته عملکرد بسیار خوبی را در سال های اخیر از خود نشان دهد. واردات در زمینه ی پمپ های شرکت های خارجی معتبر مثل برند لئو، پمپ های سیرکولاتور داب و انواع مدل های مطرح در زمینه ی پمپ های خطی و آبرسانی از افتخارات شرکت شوفاژ ایران می باشد.

شرکت شوفاژ ایران نمایندگی انحصاری فروش آذر نسیم در ایران است، همچنین این شرکت توانسته نمایندگی فروش محصولات گرمایشی MI3 از شرکت لوله و ماشین سازی ایران را نیز به دست آورد. این شرکت با پیگیری های انجام شده در سال 2013 توانست عنوان نماینده فروش برتر زیلمت را در ایران کسب کند که پیشرفت بسیار چشمگیری برای شرکت بود.

شرکت شوفاژ ایران در راستای پیوستن به جمع بهترین شرکت های سازنده بوستر پمپ از سال 1398 اقدام به تولید در داخل کشور کرد که بسیار هم در این زمینه موفق بود و پس از آن شروع به همکاری و صادرات با کشور های همسایه کرد که در این زمینه نیز بسیار موفق بود و هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیر این شرکت هستیم.

خرید اینترنتی بوستر پمپ تولید داخل

انواع بوستر پمپ آبرسانی در کشور خودمان نیز تولید می شود که می توانید این محصولات را با کیفیت مناسب خریداری کنید. شرکت شوفاژ ایران یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع بوستر پمپ می باشد که با تکیه در دانش فنی مهندسین متخصصین خود توانسته انواع این بوستر پمپ های با کیفیت را به بازار ارائه کند. همچنین این فروشگاه  توانسته با راه اندازی فروش آنلاین محصولات خود را با گارانتی معتبر به سراسر ایران ارسال کند. امروز محصولات تولید شده در کشور به برخی از همسایگان نیز صادرات می شود که در نوع خود جهش بزرگی است.

خرید اینترنتی بوستر پمپ و نواع تجهیزات تاسیساتی از طریق فروشگاه شوفاژ ایران امکان پذیر می باشد تا شما مصرف کننده عزیز در راستای دریافت خدمات و کیفیت بالا بهترین محصولات را با کمترین هزینه خریداری کنید.

سخن پایانی

شرکت شوفاژ ایران یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ی صادرات تولید و واردات پمپ های موتورخانه ای و آبرسانی و محصولاتی از این دست می باشد که به لطف پشت کار و توان مهندسین داخلی توانسته محصولات با کیفیت و استاندارد روز جهانی تولید کند که بسیار جای بحث دارد.

سوالات متداول

  1. بوستر های پمپ در ساختمان های شهری هم کاربرد دارند؟
    در ساختمان های بسیار بلند که امکان رسیدن آن به طبقات بالایی آنها وجود ندارد بوستر پمپ استفاده می شود تا این مشکل رفع شود.
  2. امکان خرید حضوری از فروشگاه شوفاژ ایران وجود دارد؟
    بله شما می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی شوفاژ ایران واقع در تهران به صورت حضوری با مهندسین شرکت شوفاژ ایران درباره دستگاه مورد نیاز خود صحبت کرده و مشاوره بگیرید تا در انتخاب بهترین گزینه شما را همراهی کنند.
  3. شرکت شوفاژ ایران چند سال است که به صورت آنلاین محصولات خود را به فروش می رساند؟
    شرکت شوفاژ ایران از سال 95 اقدام به طراحی سایت کرده و محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند.
5/5 - (2 امتیاز)