[vc_row][vc_column][woodmart_text_block woodmart_css_id=”62820664d9476″ woodmart_inline=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MjgyMDY2NGQ5NDc2Iiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfdGV4dF9ibG9jayIsImRhdGEiOnsidGFibGV0Ijp7fSwibW9iaWxlIjp7fX19″ parallax_scroll=”no” wd_hide_on_desktop=”no” wd_hide_on_tablet=”no” wd_hide_on_mobile=”no”]

لیست قیمت انواع پمپ لئو مناسب ساختمان 6 طبقه

[/woodmart_text_block][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products spacing=”6″ woodmart_css_id=”628205dcacedf” taxonomies=”1897″ columns=”3″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MjgyMDVkY2FjZWRmIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

پمپ لئو ساختمان 6 طبقه

بسیاری از افراد در ساختمان های 6 طبقه زندگی می کنند. افرادی که در طبقه های بالای ساختمان هستند. ممکن است با کمبود فشار آب مواجه شوند. بنابراین برای رفع این مشکل باید پمپ هایی که مخصوص این نوع از ساختمان ها است را تهیه و نصب کنید. افراد باید قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه را بدانند. همچنین عواملی که بر آن تاثیر می گذارد را شناسایی کند. در مرحله بعد باید متناسب با بودجه و ساختمان مورد نظر آن را خریداری کند. پمپ لئو انواع مختلفی دارند که هرکدام مشخصات مربوط به خود را دارند.

فروش پمپ طبقاتی LVR و LVS

همان طور که گفتیم در قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه پمپ های لئو انواع مختلفی دارند. شامل مدل های LVR و LVS است. طراحی این دو پمپ به این شکل است که چند پروانه ای است. قابلیت این را دارد که حداکثر دبی و هد را با کمترین مصرف انرژی داشته باشد. همچنین باید به شما بگوییم که می توان آن ها را به صورت عمودی نیز نصب کنید. ولی این روش نصب بیشتر برای مکان هایی استفاده می شود که از نظر فضا محدودیت هایی را داشته باشد. باید به این نکته توجه داشته باشید که دیباز این دو مدل در بازه 0.7 تا 240 متر مکعب در هر ساعت است.

خرید پمپ طبقاتی LVR و LVS لئو

نمونه ای از پمپ طبقاتی LVR و LVS لئو فروشگاه شوفاژ ایران

ویژگی پمپ های LVR و LVS برای ساختمان 6 طبقه

برای این که در مورد قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه اطلاعات بدست آورید باید به شما بگوییم که این دو مدل پمپ ویژگی هایی دارند. شما قبل از خرید باید به این موارد توجه بیشتری داشته باشید.

  1. سیم پیچ های الکتروموتور هایی که در مدل های مختلف پمپ طبقاتی LVR و LVS است از جنس مسی است.
  2. بلبرینگ هایی که در پمپ های طبقاتی از نوع LVR و LVS است توسط شرکت C&U طراحی و تولید شده است.
  3. الکتروموتورهای پمپ عمودی طبقاتی از نوع LVR و LVS دارای استاندارد های بین المللی از نوع IE2 می باشد.
  4. اگر می خواهید که از پمپ های لئو طبقاتی از دو مدل LVR و LVS برای مایعات غلیظ استفاده کنید. باید توان الکتروموتور بالاتر باشد.
  5. ویژگی مهمی که پمپ لئو در دو مدل LVR و LVS وجود دارد. این است که محافظ های حرارتی از نوع داخلی در الکتروموتور ها به صورت تک فاز است.

مشخصات فنی انواع پمپ های لئو

زمانی که می خواهید در مورد قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه اطلاعاتی داشته باشید باید به مبحث مشخصات فنی به طور ویژه دقت و توجه داشته باشید.

  • هد مورد نیاز این نوع از پمپ ها حداکثر 323 متر است.
  • درجه PH پمپ های طبقاتی LVR و LVS 4 تا 10 است.
  • دهانه خروجی این نوع از پمپ ها از 1 اینچ شروع می شود و تا 6 اینچ ادامه دارد.
  • دمای سیال پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه در محدوده 20- تا 120 درجه سانتی گراد است.
  • حداکثر فشاری که این نوع از پمپ ها می توانند تحمل کنند. 33 بار چیزی در حدود 3300 کیلو پاسکال است.
مشخصات پمپ های لئو

مقایسه مشخصات پمپ های لئو

جنس و متریال اجزای پمپ لئو

در قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه باید در مورد متریال و جنس اجزای پمپ نیز اطلاعاتی را داشته باشید. همچنین زمانی که جنس آن ها را بدانید. متوجه میشوید که چگونه آنها را نگهداری کنید و از آن ها استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما این اجزا را شرح دهیم.

  • پروانه های تعبیه شده در این نوع از پمپ ها از جنس استیل 304 است.
  • در پمپ های لئو دیفیوزر های قرار گرفته است که از جنس استیل 304 است.
  • شفت هایی که در این پمپ های طبقاتی قرار دارد از نوع استیل های 304 است.
  • قسمت های در تماس مدل LVS پمپ طبقاتی لئو با مایعات باید از جنس استیل ضد زنگ باشد.
  • همچنین مدل LVR پمپ های لئو قسمت هایی اعم از پایه و پوسته این نوع از پمپ ها باید از جنس چدن باشد.

کاربرد پمپ های طبقاتی

زمانی که می خواهید در مورد قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه اطلاعاتی را داشته باشید باید به ما بگوییم که پمپ های طبقاتی چه کاربرد هایی دارند.

  • این نوع پمپ های LVR و LVS در خطوط اصلی در ساختمان های بلند مرتبه باعث افزایش فشار آب می شوند.
  • پمپ های طبقاتی LVR و LVS به صورت عمودی نصب می شوند. مناسب برای شست و شوی صنعتی و تغذیه مخازن و دیگ بخار تحت فشار است.
  • سیستم های تهویه هوای مطبوع و سیستم های خنک کننده یکی از کاربرد های مهم پمپ های LVS و LVR است.
  • این دو مدل از پمپ های طبقاتی لئو که قابلیت استفاده در سیستم های تصفیه آب استخر ها و تصفیه آب RO و ULTRA FILTRATION است.
  • باید بدانید که سیستم های آب پاش و آبیاری در صورتی که از دو مدل پمپ های LVR و LVS استفاده کنند. عملکرد بهتری را به همراه دارد.
پمپ طبقاتی لئو

نمونه ای از پمپ لئو طبقاتی

قیمت پمپ لئو در فروشگاه شوفاژ ایران

در فروشگاه شوفاژ ایران می توان قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه را دید. این پمپ در مدل های متفاوتی عرضه می شود به همین دلیل قیمت های متفاوتی نیز دارد. معمولی ترین مدل پمپ داب را که می توانید در فروشگاه شوفاژ ایران مشاهده کنید.

در بین پمپ های لئو قوی ترین نسخه قیمت بسیار بالاتری دارد. قیمت پمپ لئو مدل LRP-15-50 معادل 1 میلیون و 200 هزار تومان می باشد. این قیمت در زمان نوشتن این مقاله معتبر است و ممکن است تا مدتی دیگر قابل اتکا نباشد. برای استعلام قیمت بهتر است در اولین فرصت با تلفن های فروشگاه تماس حاصل کنید تا مشاورین شوفاّژ ایران شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما در مورد مواردی که در قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه اثر می گذارد مواردی را توضیح دهیم. باید بدانید که دو مدل از بهترین پمپ های لئو طبقاتی شامل LVR و LVS است. که کاربرد های متفاوتی دارد. متریالی که برای هر قسمت استفاده می شود متفاوت و مخصوص همان قسمت است.

سوالات متداول قیمت پمپ لئو برای ساختمان 6 طبقه

  1. پمپ ها چه اجزایی دارند؟
    محفظه ها و پوشش های پمپ، انواع مختلف پروانه های تعبیه شده در آن، موتور پمپ، ولوت ها، شفت ها، بلبرینگ ها و …است.
  2. الکتروموتور ها چه مشخصاتی دارند؟
    پمپ های طبقاتی الکتروموتور هایی دارند که مشخصات آن شامل توان 0.37 تا 110 کیلووات است. حداکثر دمای مورد نیاز برای محیط 40 درجه سانتی گراد است. کلاس حفاظت موتور آن از نوع IP55 است.
  3. چه نکاتی در انتخاب پمپ طبقاتی مهم است؟
    عملکرد پمپ های آب، مصرف انرژی در پمپ های طبقاتی، شرکت و برند تولید پمپ های آب، هد و دبی، توان مصرفی و … از مواردی هستند که باید در زمان انتخاب پمپ ها به آن توجه داشته باشید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5/5 - (1 امتیاز)