[vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”20″ taxonomies=”764″ slides_per_view=”4″ autoplay=”no” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”no” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

پمپ داب چیست؟

شرکت ایتالیایی داب 40 سال است که در زمینه ی تولید انواع پمپ داب فعالیت حرفه ای دارد که زیرمجموعه ی شرکت Grundfos (گراندفوس) می باشد. چیزی که این محصولات را نسبت به بقیه ی برند ها متمایز کرده عمر بسیار بالا و کیفیت بسیار زیاد قطعات استفاده شده در آن و مخصوصا مصرف انرژی کمتر نسبت به نمونه های مشابه است. نمایندگی پمپ داب در تهران در آدرس تهران، خیابان طالقانی، بین خیابان مفتح و بهار، جنب بانک پارسیان، پلاک 145 واقع می باشد.

موارد استفاده و تنوع محصولات شرکت داب بسیار زیاد است از جمله صنایعی که پمپ های شرکت داب در آنها کاربرد زیادی دارند میتوان به صنایع شیمیایی، صنایع معدنی، صنایع غذایی، استخر ها و حتی در مصارف خانگی اشاره کرد.

افتخارات نمایندگی پمپ داب

شوفاژ ایران تنها نمایندگی پمپ داب در تهران است که دارای افتخارات بسیار زیادی است. که برخی از آنها عبارتند از:

  • لوح تقدیر شرکت تهویه آذر نسیم سال ۱۳۹۸
  • اتحادیه صنف فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع ( ۴ مهر ۱۳۹۵ )
  • لوح تقدیر اتحادیه صنف فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع
  • گواهی عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

انواع پمپ های داب در نمایندگی تهران

شرکت شوفاژ ایران پمپ هایی که تولید می کند تنوع بسیار بالایی دارد و هر کدام از این پمپ ها ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود را دارند. شما می توانید بسته به نیازی که دارید آن را در نمایندگی پمپ داب در تهران انتخاب کرده و در مکان مورد نظر نصب کنید و استفاده کنید در ادامه ما برای شما این پمپ ها را به ترتیب شرح می دهیم.

پمپ های طبقاتی داب

از نوع پمپ های مولتی استیج می باشد از خانواده ی پمپ های سانتریفیوژ که دارای پروانه و دیفیوزر های بالا میباشد، به دلیل فشار زیادی که در پمپ های داب وجود دارد عمدتا برای مصارف صنعتی، تامین فشار آب، تامین فشار آب ساختمان های بسیار بلند و… استفاده می شود. برای خرید این پمپ به نمایندگی پمپ داب در تهران مراجعه کنید.

خرید پمپ طبقاتی داب

پمپ طبقاتی داب

دمای کاری در این پمپ ها از منفی 15 تا مثبت 110 درجه ی سانتی گراد می باشد به همین منظور برای استفاده در سیستم های سرمایشی و گرمایشی کاربرد بسیار زیادی دارد. ویژگی های این پمپ در نمایندگی پمپ داب در تهران برای شما به طور کامل توضیح داده می شود.

پمپ های سانتریفیوژ داب

یکی از پمپ های اقتصادی و بسیار پر قدرت پمپ های سانتریفیوژی می باشد که به نسبت به بقیه ی پمپ ها انرژی بیشتری مصرف میکند ولی در مقابل قدرت بیشتری تولید می کند. از ویژگی های آن می توان به قابلیت مکش از عمق 8 متری پروانه ی چدن و استیل است.

پمپ های محیطی داب

پمپ های کوچک کم مصرف که توان کمتری نسبت به بقیه ی پمپ ها دارند و طراحی آنها به نسبت به بقیه ی پمپ ها کوچک تر است و مصارفی در حد 2 ساختمان دارد. شما می توانید این نوع پمپ را از سایت فروشگاه نمایندگی پمپ داب در تهران انتخاب و تهیه کنید.

پمپ های خودمکش داب

به اصطلاح به این پمپ ها، پمپ های جتی نیز گفته می شود. در مدل های زیاد و انواع مصارف تولید می شوند. نوع پلیمری این پمپ ها برای پمپاژ آب و نمک کاربرد دارد و نمونه ی دولول آن نیز می تواند آب را از ارتفاع 27 متری پمپاژ کند. این پمپ ها دارای مدل های چند پروانه ای برای افزایش راندمان می باشند که در نمایندگی پمپ داب در تهران با بهترین قیمت ارائه می شوند.

"خرید

پمپ کف کش داب

پمپ های کف کش در مدل های تک پروانه و چند پروانه تولید شده و برای انتقال آب های صاف یا آلوده طراحی شده و تا 100 متر ارتفاع کاری مفید می باشند. جنس این پمپ ها هم از چدن، استیل و پلیمر می باشد. نکته ای که راجب این پمپ ها در نمایندگی پمپ داب در تهران اهمیت دارد محفظه ی روغن برای بلبرینگ های آن است که عمر این نوع پمپ را بسیار افزایش میدهد.

پمپ های بی صدا داب

همانطور که از اسم آن پیداست این نوع از پمپ های داب صدای کمتری نسبت به بقیه ی مدل ها تولید می کنند. این نوع پمپ ها از نوع خود مکش می باشند و میتوانند از سطح 7 متری آب را پمپاژ کنند. علت صدای کم آنها نوع طراحی و جنس بدنه این پمپ ها می باشد که این نوع طراحی باعث شده که هم عمل خنک کاری و هم عایق بودن صدا را انجام دهند.

پمپ های خطی داب

پمپ های خطی معمولا برای مسیر های مستقیم مورد استفاده قرار میگیرند که نیاز به تقویت فشار می باشد و قابلیت چرخش عمودی و افقی را نیز دارا می باشند. دمای کاری بالا از جمله ویژگی های بارز این نوع پمپ هاست که تا 140 درجه ی سانتی گراد می تواند بالا برود. برای خرید پمپ داب خطی میتوانید به نمایندگی پمپ داب در تهران یعنی فروشگاه شوفاژ ایران مراجعه کنید.

پمپ های سیرکولاتور داب

این نوع پمپ به دلیل این که توانایی گرمایی بالایی دارد می تواند برای انتقال آب گرم مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی دیگر این پمپ این است که دارای 3 دور آرام، متوسط و کند می باشد که آن را برای استفاده در تمام فصول سال متمایز میکند و شما می توانید در نمایندگی پمپ داب در تهران خریداری کنید.

خرید پمپ سیرکولاتور داب

پمپ سیرکولاتور داب

پمپ های استخری داب

از اسم آن پیداست برای استفاده در استخر ها بهینه شده است. جنس پروانه و بدنه ی آن تکنو پلیمر است که بیشترین مقاومت را در برابر رسوبات از خود نشان می دهد. ویژگی دیگر این پمپ ها توری در ورودی پمپ است که جلوی ورود هر چیزی به غیر از آب را میگیرد به همین جهت از این پمپ ها برای تصفیه ی آب استخر نیز می توان استفاده کرد.

موتور های شناور داب

این موتور ها از جنس استیل ضد زنگ است که در برابر رسوبات و زنگ آهن به شدت مقاوم است این موتور ها ساخت شرکت تسلا ایتالیا می باشند که شرکت نمایندگی پمپ داب در تهران وظیفه ی عرضه ی آن ها را به بازار دارد.

پمپ های شناور داب

این پمپ ها برای استخراج آب از سطح استخر ها و مخازن آب استفاده می شود که در انواع کم عمق، متوسط و عمیق ساخته شده است و متناسب با مدل دارای پروانه و طبقه می باشد. این پمپ ها با توجه به استفاده دارای دو مدل پلیمری و استیل می باشند و در نمایندگی پمپ داب در تهران می توانید اطلاعاتی در مورد کاربرد های آن ها در حوزه کشاورزی و سیستم های آتش نشانی بدست آورید.

پمپ های لجن کش داب

همانطور که از اسم آنها پیدا است این پمپ ها برای جمع آوری و دفع آب های آلوده کاربرد دارند. این پمپ ها در انواع خرد کن دار هم عرضه میشود که برای مواردی که نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پمپ لجن کش داب

پمپ لجن کش داب

پمپ های پلیمری داب

اسم این نوع پمپ بیشتر به دلیل مواد سازنده ی آن است. این پمپ ها به صورت کامل از جنس پلیمر بوده و می تواند حداکثر مقاومت را در سخت ترین شرایط از خود نشان دهند.قیمت مناسب و سبکی از ویژگی های این نوع پمپ است. پمپ هایی که در بالا توضیح داده شد و مدل های بسیار متنوع دیگر در سایت نمایندگی پمپ داب در تهران موجود می باشد که قابل خریداری هم به صورت حضوری هم به صورت اینترنتی است.

سخن پایانی

می توانید انواع مختلف پمپ های شرکت داب DAB را از نمایندگی پمپ داب در تهران یعنی فروشگاه شوفاژ ایران بسته به نیاز خود تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد پمپ مورد نیاز و تهیه به صورت سفارشی میتوانید با تلفن های فروشگاه ۰۲۱۸۸۳۲۹۴۶۰ الی 5 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به این نمایندگی مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سوالات متداول درباره نمایندگی پمپ داب در تهران

  1. آیا گارانتی معتبر همراه با محصولات ارائه می شود؟
    بله گارانتی کاملا معتبر محصولات داب خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می شود.
  1. آیا امکان مشاوره درباره ی پمپ ها در نمایندگی پمپ داب تهران وجود دارد؟
    بله، آدرس نمایندگی پمپ داب: تهران، طالقانی، بین مفتح و بهار، پلاک 145 می باشد که میتوانید به صورت حضوری برای مشاوره و خرید مراجعه کنید.
  2. شرکت شوفاژ ایران چند سال سابقه ی کار دارد؟
    شوفاژ ایران یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که در زمینه تجهیزات سرمایش و گرمایشی، تهویه مطبوع لوازم استخر فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۳۵۷ تاسیس شده است. شرکت شوفاژ ایران نمایندگی انحصاری شرکت گرین، آذر نسیم، داب و… است. همچنین شوفاژ ایران با شرکت های کالفی و چوال ایتالیا و همچنین چیگو چنین فعالیت های گسترده ای دارد. شوفاژ ایران توانسته نمایندگی زیلمت ایتالیا را نیز کسب کند. شوفاژ ایران در جهت افزایش تولید ملی از سال ۱۳۹۸ اقدام به تولید منابع تحت فشار و رادیاتور کرده است. این شرکت همواره می کوشد تا محصولات خود را با پایین ترین قیمت به دست شما برساند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید