[vc_row][vc_column][woodmart_products spacing=”6″ items_per_page=”9″ woodmart_css_id=”6280e5337e072″ taxonomies=”1897″ columns=”3″ sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MjgwZTUzMzdlMDcyIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی شرکت چینی پمپ لئو LEO

در بین تولید کنندگان پمپ یک شرکت نام بسیار درخشانی دارد به نام لئو، شرکت لئو سازنده انواع پمپ های خانگی و کف کش همچنین انواع مدل های سیرکولاتور می باشد. شوفاژ ایران افتخار این را دارد تا وارد کننده پمپ لئو در ایران باشد. پمپ لئو توانسته با کیفیت بالای خود نظر تمامی مشتریان را جلب کند. می توانید با استفاده از این پمپ ها که برای مصارف زیادی تولید شده اند، تمامی نیاز های خود را رفع کنید. پمپ لئو به رنگ آبی مایل به سبز خود معروف هستند.

در شرکت شوفاژ ایران که وارد کننده پمپ لئو به صورت مستقیم می باشد می توانید انواع محصولات شرکت لئو را با کیفیت بسیار مناسب پیدا کنید. این محصولات با کیفیت با گارانتی بسیار معتبری تولید و توزیع می شوند. یکی از ویژگی هایی که نمایندگی شوفاژ ایران به شما ارائه می کند، ارسال رایگان محصولات به تمام ایران می باشد. کیفیت محصولات پمپ لئو به حدی است که می توانید تا سال ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. خرید انواع این محصولات به سادگی چند کلیک در قسمت فروشگاه امکان پذیر می باشد.

شرکت تولید پمپ لئو

لوگو شرکت سازنده پمپ لئو

شرکت شوفاژ ایران که وارد کننده پمپ لئو در ایران می باشد یکی از معتبر ترین برند ها در این زمینه به شمار می رود. می توانید با اطمینان خاطر کامل محصولات را از این فروشگاه خریداری کنید. شرکت شوفاژ ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات پمپ لئو را تهیه می کند تا شما مشتری گرامی به پایین ترین قیمت ممکن محصولات را از فروشگاه خریداری کنید.

برترین وارد کننده پمپ لئو فروشگاه شوفاژ ایران

شرکت شوفاژ ایران، وارد کننده پمپ لئو توانسته انواع محصولات پمپ لئو را در فروشگاه خود عرضه کند. این محصولات شامل انواع پمپ های خانگی، سیرکولاتور، کف کش و… می باشد که در ادامه محصولات را برای شما شرح می دهیم.

پمپ های لئو به رنگ سبز مایل به آبی معروف هستند. می توانید این محصولات را با نشان تجاری و آرم مخصوص لئو که توسط وارد کننده پمپ لئو روی آن درج شده است خریداری کنید تا از اصل بودن محصولات خریداری شده اطمینان حاصل شود. محصولات ساخت شرکت لئو توانسته اند با کیفیت بالایی که دارند در بازار جایگاه ویژه ای پیدا کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که پمپ های لئو دارند این است که صدای بسیار کمی دارند. این کم بودن و به اصطلاح سایلنت بودن پمپ باعث می شود تا در خرید آن شکی به دل خود راه ندهید.

برترین محصولات وارد کننده پمپ لئو

نمونه بهترین پمپ های لئو شوفاژ ایران

پمپ آب خانگی برند لئو

در بخش ساخت پمپ، شرکت لئو به فکر تمامی مصرف کننده ها بوده است. این شرکت محصولات کیفیت خود را برای مصرف خانگی نیز گسترش داده است. شرکت وارد کننده پمپ لئو یعنی شوفاژ ایران توانسته با تلاش بسیار این مدل از پمپ لئو را که برای تمام مصارف خانگی مناسب است فراهم کند. این مدل از پمپ لئو می تواند تمام نیاز و فشار آب مورد نیاز شما حتی در شرایط کم آبی را فراهم کند. خانه شما هیچ وقت مشکل قطعی آب نداشته باشد.

در صورتی که آب کم باشد ولی به صورت کامل قطع نشده باشد می توان با استفاده از انواع پمپ لئو آن را جبران نمود و دیگر مشکلی از بابت فشار کم آب نخواهید داشت. از آنجا که انواع مدل های پمپ لئو به صورت تقلبی نیز وارد بازار شده است و تشخیص اصل و فرع کمی مشکل شده است، بهتر است از وارد کننده پمپ لئو محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید تا نگرانی از بابت کیفیت محصولات خریداری شده نداشته باشید.

خرید پمپ لئو از وارده کنندگان

نمونه پمپ آب خانگی ساخت شرکت لئو

از مدل های جدید پمپ لئو می توان در مصارف انتقال آب های اضافه نیز استفاده کرد. در صنایعی که از آب به عنوان خنک کننده استفاده می شود، آب زیاد و گرمی باید از محل قبلی خود خارج شود و با آب جدید جایگزین گردد. این مشکل به وسیله پمپ لئو قابل حل است. برای مشاوره خرید می توانید با تلفن های تماس وارد کننده پمپ لئو تماس حاصل کنید. مشاورین شرکت شوفاژ ایران آماده ارائه خدمات به شما مشتری گرامی می باشند.

انواع مدل های پمپ کف کش لئو

پمپ های کف کش که توسط وارد کننده پمپ لئو وارد شده اند و کیفیت بالایی دارند، می توانند آب و مایعات را از اعماق به بالاترین سطح برسانند. این پمپ ها به دلیل داشتن مدل های متفاوت امکان برآوردن تمامی نیاز های شما را فراهم می کنند. این کار به شما امکان استفاده از انواع مدل های مد نظر را می دهد تا بتوانید با کمترین هزینه بیشتری کارایی را از پمپ خریداری شده داشته باشید. خرید پمپ لئو کف کش بسیار آسان است و با چند کلیک ساده می توانید محصولات مورد نظر خود را در هر جای ایران هستید تحویل بگیرید.

خرید پمپ کف کش لئو

نمونه پمپ لئو کف کش وارداتی

مدل های جدید پمپ سیرکولاتور لئو

پمپ های سیرکولاتور با استفاده از طراحی خاص و حرفه ای که دارند می توانند فشار آب را برای شما چند برابر کنند و این یک مزیت بسیار خوب برای این پمپ به شمار می رود. سعی کنید با استفاده از جایگذاری درست این محصول در خط لوله و در تاسیسات فشار آب را برای کل ساختمان تنظیم کنید. اگر پمپ خود را از وارد کننده پمپ لئو یعنی شوفاژ ایران خریداری کرده باشید می توانید از مشاوره مهندسین مجرب این شرکت استفاده کنید تا پمپ خود را به بهترین صورت نصب و استفاده کنید.

سرویس های دوره ای اگر به درخواست شما باشد می تواند چند وقت یک با توسط وارد کننده پمپ لئو یعنی شرکت شوفاژ ایران انجام شود. هزینه استفاده از این خدمات به صورت جداگانه می باشد ولی به بهترین صورت و سال های بیشتری پمپ شما کار می کند. این خدمات ویژه و حرفه ای را می توانید با خرید از شرکت شوفاژ ایران دریافت کنید.

شرکت شوفاژ ایران به دلیل این که وارد کننده پمپ لئو می باید نمایندگی انحصاری نیز به این شرکت تعلق گرفته است. نمایندگی انحصاری به این معنی است که محصولات با گارانتی کاملا معتبر عرضه می شوند و می توانید اطمینان حاصل کنید که با کیفیت ترین پمپ لئو موجود در بازار را خریداری کرده اید.

سخن پایانی

شرکت شوفاژ ایران بزرگترین وارد کننده پمپ لئو در ایران می باشد که توانسته این محصولات با کیفیت را با گارانتی به مشتریان خود عرضه کند. عرضه محصولات با کیفیت و گارانتی معتبر که امکان تعویض و تعمیر را به شما می دهد. این ها کمترین خدماتی است که شرکت شوفاژ ایران می تواند ارائه کند. این خدمات شوفاژ ایران را می تواند مدیون سابقه کاری بالا در زمینه محصولات تاسیساتی و انواع پمپ دانست. برای خرید انواع محصولات در این زمینه کافی است به قسمت فروشگاه شوفاژ ایران مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. از پمپ سیرکولاتور لئو در کجا استفاده می شود؟
    پمپ لئو را هم در مصارف خانگی و هم در مصارف صنعتی می توان استفاده کرد ولی به نوع کارایی مدل فرق دارد.
  2. بهترین وارد کننده پمپ لئو در ایران کدام شرکت است؟
    شرکت شوفاژ ایران بزرگترین و بهترین وارد کننده انواع پمپ لئو در ایران می باشد.
  3. چگونه محصولات اصلی لئو را بشناسیم؟
    بهترین کار این است که محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر مانند شوفاژ ایران خریداری کنید. در این صورت مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

5/5 - (1 امتیاز)