ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 چیست؟

مدل f88 یکی از جدیدترین مشعل های ساخت شرکت مشعل ایران رادیاتور می باشد و در بازار دارای مشتریان بسیاری می باشد. این مدل دارای مصارف بسیاری می باشد که از مهم ترین های آن می توان به مصارف بخار موتورخانه، تامین آب گرم فضاهای صنعتی و مکانیکی اشاره کرد. ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 چیست؟

مشعل ایران رادیاتور

مشعل ایران رادیاتور F88

این مدل مشعل ها در مقابل مشعل های گازوئیلی بسیار بهتر کار می کنند و به نگهداری و حفاظت کمتری نیاز دارد. به علت اینکه در این مشعل از سوخت گازی استفاده می شود دارای ارتباط بهتری با هوا می باشد. به همین دلیل احتراق بهتر اتفاق می افتد. بعلاوه اینکه با میزان کمتری از رسوب کربن روی دیواره ها مواجه می شویم.

 آشنایی با ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 

پیش از پرداختن به قیمت مشعل ایران رادیاتور f88 بهتر است ویژگی های خاص این مشعل را بدانید تا بتوانید بهتر نسبت به خریداری این مشعل اقدام کنید. مهمترین ویژگی های این مدل مشعل عبارتند از:

  • سر و صدای بسیار کم
  • 1 مرحله ای بودن
  • هزینه های کمتر برای نگهداری
  • سرویس های ساده و دوره ای
  • داشتن تابلو برق یکدست و وصل بودن به مشعل
  • عملکرد بسیار خوب در دیگ های چدنی یا فولادی
  • داشتن فناوری پیش مخلوط نسبی و شعله شاخه ای

آشنایی با جزییات مشعل f88

یکی از مهم ترین ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 کارکرد آن با سوخت گاز طبیعی می باشد. کلیه فعالیت و توان حرارتی این مدل وابسته به فشار گاز مناسب است. دیگر جزییات این مشعل به شرح زیر است.

  • در زمانی که فشار خط گاز تامین سوخت مورد نظر مشعل دو پوند باشد بهتر است از تنظیم کننده یا بالانسر استفاده نمود.
  • در زمانی که فشار گاز تغذیه بیش از دو پوند باشد توصیه می شود از رگولاتور، دبی گاز و فشار کار مناسب در مشعل استفاده شود.
  • در خط گاز مشعل گازسوز بهتر است فیلتر گاز با اندازه و فشار مناسب استفاده شود.

جزییات دیگری از این مدل مشعل گازی

در این قسمت مقاله ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 می خواهیم در مورد دیگر جزییات آن نیز صحبت کنیم.

  • مشعل های شرکت ایران رادیاتور در مدل فراتر از 400000 کیلو کالری از نازل های دو مرحله ای استفاده می کنند و در مدل های فراتر از 800.000 کیلو کالری از تابلو کنترل استفاده می کند.
  • برقی که در الکتروموتور مشعل ایران رادیاتور گازی استفاده می شود بصورت 1فاز برای گنجایش 400 هزار کیلو کالری و به صورت 3 فاز برای 400 هزار به بالا مصرف می شود.
  • دمپر هایی که در مشعل ایران رادیاتور استفاده می شود در گنجایش پایین تر از 600.000 با استفاده از دست و در گنجایش های بیشتر به صورت اتوماتیک است.

آشنایی با کارکرد مشعل گازی ایران رادیاتور

برای نصب دبی هوای مناسب در قسمت بدنه مشعل بهتر است به گنجایش آن توجه شود و بعد از آن مشخص می شود که بصورت دستی کنترل می شود یا خیر. با توجه به ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 و عملکرد مشعل های گازی به انواع با فن یا بدون فن تقسیم می شود.

لازم به ذکر است که اکثر مدل هایی که در واحد های مسکونی بکار می روند از نوع دمنده هستند و سر و صدای خاصی ندارد. از مشعل گازی برای احتراق گاز طبیعی ساخته شده و گازی که برای این مشعل ها نیاز است توسط شیر برقی از فیلتر گاز عبور می کند.

هرچه نسبت سوخت و هوا دقیق تر باشد احتراق بهتر انجام می شود. هرچه این میزان بیشتر باشد کمتر برای احتراق به سوخت نیاز است.

عملکرد فیلتر هوا و شیر برقی در مشعل گازی

در ادامه بررسی ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 می خواهیم در مورد سایر قسمت های آن باهم صحبت کنیم. فیلتر هوا با عملکرد خوبی که دارد از ورود مواد اضافه به مشعل گازی جلوگیری می کند. به همین علت بهتر است بصورت دوره ای فیلتر هوا مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند.

برای داشتن شعله ثابت و مستحکم در مشعل های گازی از شر گازی استفاده می شود. این قسمت جز جریان گاز را به آهستگی باز می کند و زمانی که شعله ثابت ماند جریان گاز را باز می کند.

فیلتر هوا

فیلتر هوا مشعل

پرشر گاز و هوا در مشعل های گازی

در ادامه بررسی ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 به بررسی پرشر گاز و پرشر هوا می پردازیم. در زمان هایی که میزان گازی که به مشعل می رسد کم باشد شیر برقی می تواند گاز را ببندد. پرشر گاز در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاصی دارد.

همچنین برای داشتن یک اشتغال خوب به هوا نیاز است. اکثریت هوا توسط فن های تامین می شوند. در زمانی که نیاز باشد نیز پرشر هوا به این فرایند بسیار کمک می کند و هوا را به رله می رساند.

آیا این محصول ایران رادیاتور دارای گارانتی است؟

همه مشعل های ایران رادیاتور دارای گارانتی می باشد و به صورت جامع به نیاز های مشتریان خود پاسخ می دهد. تمامی مشعل های گازی ایران رادیاتور دارای گارانتی یکساله می باشد. برای اینکه از لغو گارانتی جلوگیری کنید بهتر است نصب مشعل را به دست افراد متفرقه نسپارید.

با توجه به ویژگی های مشعل گازی ایران رادیاتور مدل f88 بهتر است در زمان انتخاب مشعل گازی به قطر و اندازه لوله شعله پوش آن برای وارد شدن لوله به دیگ کاملا توجه کنید.

ایران رادیاتور

گارانتی ایران رادیاتور

نتیجه گیری

در مقاله به صورت جامع در مورد ویژگی های مشعل گازی مدل f88 صحبت کردیم. اگر قصد خرید این نوع محصول را دارید بهتر است خرید خود را نمایندگی ها و مراکزی معتبری مانند شوفاژ ایران انجام دهید.

سوالات متداول

  1. آیا مشعل های ایران رادیاتور گارانتی دارند؟
    بله تمامی محصولات ایران رادیاتور دارای گارانتی 1 سال می باشد.
  2. از موتور و فن دمنده برای چه کاری استفاده می شود؟
    برای تامین هوای مورد نیاز احتراق از فن که برق شهری کار می کند استفاده می شود
  3. وظیفه رله در مشعل چیست؟
    یکی از مهم ترین اجزای مشعل رله میباشد عملکرد کلی مشعل را مورد بررسی قرار می دهد.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید