پمپ لئو نام یک برند چینی در زمینه تولید پمپ های آبی و ابزار کشاورزی – صنعتی است. این کمپانی در چند سال اخیر با تولید پمپ های با کیفیت و مرغوب توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بازار پمپ های آبی به دست بیاورد. قیمت پمپ های برند پمپ لئو با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار ارزان و به صرفه است. در این مقاله می خوانیم که کمپانی پمپ لئو چه محصولاتی را تولید می کند.

پمپ لئو یا لیو ( LEO )

این کمپانی چینی که به تازگی خریداران زیادی جذب کرده است، با تمرکز بر کیفیت بالا توانسته رتبه خیلی خوبی بین کمپانی های بزرگ دریافت کند. پمپ لئو چه محصولاتی را تولید می کند؟ محصولات این کمپانی همگی کیفیت بدنه بسیار بالایی  دارند. این موضوع باعث می شود عمر تولیدات این کمپانی بالاتر برود. در نتیجه خرید به صرفه تری خواهد بود. همچنین محصولات این برند همه قیمت بسیار مناسب و اقتصادی دارند.

بیشتر بخوانید: پمپ لئو ساخت کجاست؟

پس از هر نظر به این محصولات نگاه کنیم، انتخاب خیلی عالی برای خرید پمپ است. ویژگی منحصر به فردی که محصولات کمپانی پمپ لئو دارند، انتخاب آسان آن هاست. تمامی محصولات این برند از ویژگی های مشتکی برخوردارند و تنها در یک یا چند ویژگی خاص تفاوت دارند. که همین موضوع به ما امکان می دهد بهترین گزینه مناسب را انتخاب کنیم.

محصولات کمپانی پمپ لئو

این کمپانی محصولات زیادی در زمینه پمپ های آبی تولید می کند. این پمپ ها در اندازه ها و ظرفیت های مختلف برای مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی تولید می شوند. مهمترین محصولات برند پمپ لئو در زیر آمده است:

تولیدات کمپانی پمپ لئو

انواع پمپ لئو فروشگاه شوفاژ ایران

  • پمپ محیطی
  • پمپ سانتریفیوژ
  • کف کش
  • پمپ لجن کش
  • ست کنترل
  • منبع انبساط

ویژگی محصولات پمپ لئو

پیش از این گفتیم پمپ لئو چه محصولاتی را تولید می کند و محصولات کمپانی پمپ لئو دو دسته ویژگی دارند. یک دسته ویژگی های خاص همان مدل و یک دسته ویژگی هایی که بین تمامی مدل ها و محصولات مشترک است. در این جا می خواهیم این ویژگی های مشترک را به شما معرفی کنیم.

  • همه محصولات این برند بدنه ای از جنس چدن یا استیل ضد زنگ دارند. به همین دلیل عمر آن ها بسیار طولانی است.
  • پروانه ای که در این پمپ ها به کار رفته است، از جنس چدن است. به همین دلیل با گذشت زمان فرسودگی و خوردگی در آن ایجاد نمی شود.
  • این پمپ ها به نسبت پمپ های آب دیگر، آلودگی صوتی بسیار کمی دارند. در نتیجه برای استفاده خانگی، از دیگر برند ها مناسب تر هستند.
  • همه ی محصولات این کمپانی برچسب انرژی A یا B دارند. در نتیجه مصرف انرژی برق خیلی کمی دارند.

کاربرد محصولات پمپ لئو

با توجه به محصولی که خریداری کرده اید، این پمپ ها در زمینه های مصرف و منابع آب، نیروگاه های آبی، صنعت پتروشیمی، معدن و صنعت متالوژی کاربرد دارند. همچنین با توجه به بدنه مقاوم، مناسب پمپاژ و یا انتقال سیالات شیمیایی نیز هستند.

پمپ لئو چه کاربردی دارد

کاربرد پمپ لئو

مهمترین محصولات جانبی کمپانی پمپ لئو

پمپ های آبی تولید این شرکت، محصولات اصلی این سازنده محسوب می شوند. در کنار محصولات اصلی، دو محصول جانبی بسیار کاربردی نیز تولید می شود. این دو محصولا عبارتند از:

  • ست کلید کنترل اتوماتیک: از این ست برای کنترل و خاموش و روشن کردن اتوماتیک پمپ ها استفاده می شوند. همچنین قابلیت تنظیم فشار را هم دارند.
  • مخازن تحت فشار پمپ لئو: با استفاده از این محصول، تعداد دفعات استارت پمپ کاهش می یابد. در نتیجه پمپ کارکرد کمتری خواهد داشت و عمر مفید آن بیشتر می شود.
کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل بگوییم که کمپانی پمپ لئو چه محصولاتی را تولید می کند و چه ویژگی هایی دارند. محصولات این کمپانی کیفیت بسیار بالایی دارند. با وجود این کیفیت، قیمت آن ها بسیار پایین و به صرفه است. انتخاب محصول مورد نیاز از بین محصولات این کمپانی بسیار آسان است. زیرا بیشتر ویژگی های این محصولات در تمام آن ها مشترک است.

تنها در چند ویژگی خاص تفاوت دارند. این پمپ ها از نظر توان، تنوع بسیار بالایی دارند و از 0.5 اسب بخار تا 5.5 اسب بخار در بازار موجود اند. پس به راحتی می توانید برای متراژ های خیلی کم یا خیلی زیاد از بین محصولات این برند، محصول بسیار مناسبی انتخاب کنید.

سوالات متداول
  1. پمپ لئو چه محصولاتی تولید می کند؟
    این کمپانی معروف چینی، پمپ های فشار قوی آبی برای مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی، پتروشیمی و… تولید و به بیش از 130 کشور جهان صادر می کند. تنوع محصولات این برند بسیار بالا است.
  2. آیا پمپ لئو کیفیت بالایی دارد؟
    بله، محصولات این کمپانی با وجود قیمت پایینی که دارند، کیفیت بسیار بالایی دارند. مواد به کار رفته در ساخت محصولات این برند همگی از مواد درجه یک و مرغوب هستند. به همین دلیل علاوه بر عمر بالایی که دارند، در مدت استفاده بسیار کم نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کنند.
  3. کدام مدل پمپ لئو بهتر است؟
    انتخاب از بین مدل های متنوع پمپ لئو بسیار آسان است. زیرا تنها در چند ویژگی محدود با هم تفاوت دارند. برای انتخاب بهترین مدل پمپ این برند، باید با توجه به نیاز خود و بررسی موارد مهم در انتخاب پمپ، از بین محصولات پمپ مورد نظر و مناسب را انتخاب کنید.
5/5 - (1 امتیاز)