چگونگی انتخاب فن کویل ها

همان طور که می دانید فن کویل ها دستگاه ها و تجهیزاتی هستند که هوای سرد و یا گرم را به نسب آبی که در آن وجود دارد وارد محیط می کنند و زمانی که می خواهید جواب چگونه و براساس چه معیاری فن کویل را انتخاب کنیم؟ بدانید باید به این نکته توجه داشته باشید که هوای موجودی که به وسیله فن کویل میدیا دمیده می شود. همچنین مایعی که وارد آن سیستم می شود که از لوله هایی عبور می کند. بسیار نازک بوده و با فنی که در پشت آن قرار دارد هوا را می دمد و موردی که وجود دارد این است که قابل استفاده در صنایع و منازل است.

نحوه انتخاب فن کویل ها

سوال پرتکراری که برای اکثر افراد پیش می آید، این است که چگونه و براساس چه معیاری فن کویل را انتخاب کنیم؟ که در جواب آن می توان گفت که در زمان انتخاب کردن قبل از آن که کاری را انجام دهید. باید حواستان باشد که فن کویل که انتخاب می کنید قابلیت حذف فیلتر ها به روش آسان را دارد یا خیر.

نکات مهم در انتخاب فن کویل

انواع فن کویل ها

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که در فن کویل های مدل کاستی برای این که فیلتر ها را تعویض کنید. نباید آن را بردارید و همچنین در فواصلی زمانی که معین از انسداد است باید تابه های کندانس مورد بررسی قرار بگیرند، باید بدانید این کار را برای این انجام می دهند که باکتری ها رشدی نداشته باشند. اگر از دستگاه هایی که به نگهداری های مداوم نیاز دارند. کاربری آن ها به طور روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، ایراد و عیب بسیار بزرگی است. به همین دلیل باید برای نگهداری و تعمیر آن ها از افراد آموزش دیده کمک بگیرید و حتما در خارج از ساعت کاری آن را انجام دهید.

نکته ای که وجود دارد در چگونه و براساس چه معیاری فن کویل را انتخاب کنیم؟ این است که در فن کویل های مدل سقفی باید بسیار مراقب باشید. زیرا ممکن است در زمان تعویض فیلتر ها آن ها آلوده شوند. همچنین موردی که بسیار مهم است این است که اگر دستگاه فن کویل را در جلوی شیشه ها قرار می دهید. باید به گونه ای صورت بگیرد که برای محیط های اطراف مزاحمتی ایجاد نکند. طراحی آن متناسب با دمیدن هوا انجام شود و باید بدانید که توری های خطی که به صورت تیغه ای زاویه دار است و از آن ها برای هدایت هوا در مدل های مختلف فن کویل ها کف مخفی مورد استفاده قرار می گیرد.

مهم ترین معیار ها در انتخاب فن کویل ها

زمانی که می خواهید بدانید که چگونه و براساس چه معیاری فن کویل را انتخاب کنیم؟ باید بدانید که مواردی را باید مورد بررسی قرار دهید که در ادامه برای شما به طور کامل توضیح می دهیم.

خرید فن کویل دیواری

فن کویل دیواری

انواع مدل های فن کویل

مورد بسیار مهمی که بیشتر از هر موردی باید به آن توجه داشته باشید نوع آن محصول است که با توجه به نوعی که دارند. موقعیت نصب آن ها متفاوت است و باید بدانید. این روزا فن کویل ها در مدل های مختلفی اعمم از فن کویل های سقفی، زمینی، سقفی زمینی، کاستی، دیواری و کانالی است و باید به این مورد نیز توجه داشته باشید. که فن کویل های زمینی در مدل های بالازن، مورب زن و رو به روزن وجود دارد. همچنین فن کویل های کاستی نیز در مدل های یک طرفه و چهار طرفه طراحی و تولید می شوند.

ابعاد فن کویل ها باید چقدر باشد؟

باید در جواب این سوال که چگونه و براساس چه معیاری فن کویل را انتخاب کنیم؟ باید بگوییم که پارامتر مهم در انتخاب سایز و اندازه است که باید توجه داشته باشید. زمانی که آن ها را انتخاب می کنید و باید بدانید که فن کویل های کاستی و سقفی در سقف ها نصب می شوند که این مورد اهمیت بالایی دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

ظرفیت فن کویل های مختلف

ویژگی و مشخصه مهم در فن کویل ها، ظرفیت آن ها است که به شما نشان می دهد در مدت زمان یک دقیقه، حجم هوادهی فن کویل ها را مشخص می کند و باید بدانید که معیار محاسبه آن ها، دور متوسط فن کویل ها می باشد آن ها را بر اساس مساحت واحد های مسکونی مناسب ترین گزینه را انتخاب می کنید.

ظرفیت فن کویل ها

جدول ظرفیت فن کویل ها

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما در مورد چگونه و براساس چه معیاری فن کویل را انتخاب کنیم؟ به طور کامل توضیحاتی را شرح دهیم و در این زمان مواردی که بسیار مهم است و باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید ابعاد، سایز و اندازه، ظرفیت هر فن کویل و نوع آن ها است.

سوالات متداول چگونه و براساس چه معیاری فن کویل را انتخاب کنیم؟

  1. ظرفیت فن کویل ها به چه صورت انجام می شود؟
    ویژگی و مشخصه مهم در فن کویل ها، ظرفیت آن ها است که به شما نشان می دهد در مدت زمان یک دقیقه، حجم هوادهی فن کویل ها را مشخص می کند و باید بدانید که معیار محاسبه آن ها، دور متوسط فن کویل ها می باشد آن ها را بر اساس مساحت واحد های مسکونی مناسب ترین گزینه را انتخاب می کنید.
  1. ویژگی های متمایز فن کویل ها چیست؟
    هر اتاق به طور جدا کنترل می شود، قابلیت تنظیم سرعت موتور را دارند، به وسیله ترموستات کنترل صورت می گیرد، نیازی به برش های بزرگ نیست، تنظیم سیستم های لوله کشی به آسانی صورت می گیرد، در کانال ها هیچ گونه نشتی وجود ندارد.
  1. ابعاد در انتخاب فن کویل ها چه نقشی دارد؟
    یک پارامتر مهم در انتخاب فن کویل ها سایز و اندازه است که باید توجه داشته باشید که زمانی که آن ها را انتخاب می کنید همان طور که می دانید فن کویل های کاستی و سقفی در سقف ها نصب می شوند که این مورد اهمیت بالایی دارد که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید