از گذشته تا کنون، یکی از مهم ترین نیاز های انسان ها، انتقال آب به مناطق گوناگون مخصوصا کم آب بوده است. همین نیاز موجب ساخت پمپ های آب شد. یکی از معروف ترین کمپانی ها در زمینه ساخت این پمپ ها، کمپانی پمپ لئو است. این برند چینی به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین و به صرفه، یکی از کمپانی های موفق در زمینه تولید پمپ های آبی متنوع است. تنوع محصولات این کمپانی بسیار زیاد است. در نتیجه به راحتی می توانید برای کاربری های گوناگون، پمپ آب مورد نظرتان را بین محصولات این برند بیابید. اگر برای تهیه این پمپ های آب می خواهید بدانید که کاربرد پمپ لئو در چه زمینه هایی است، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

محصولات کمپانی پمپ لئو

این کمپانی که محصولات آن اخیرا در بازار پمپ های آبی بسیار معروف شده است، یک برند چینی است. تمام محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین با وجود مرغوبیت محصولات پمپ لئو ، قیمت بسیار پایینی نسبت به رقیبان خود در بازار دارند. همین موضوع محبوبیت این کمپانی را بین خریداران پمپ های آبی چندین برابر کرده است. اما آیا می دانید کاربرد پمپ لئو چیست؟

کمپانی پمپ لئو

نمونه پمپ لئو فروشگاه شوفاژ ایران

ویژگی های محصولات کمپانی پمپ لئو

ویژگی های محصولات این کمپانی بسیار منحصر به فرد هستند. در واقع این محصولات دو دسته ویژگی دارند. دسته اول ویژگی های عمومی است که بین تمام انواع محصولات مشترک است. دسته دوم ویژگی های خاص هستند که با استفاده از این دسته ویژگی ها می توانید پمپی که مورد نیازتان است را انتخاب کنید.

سود این ویژگی در این است که از ویژگی های مشترک خیالتان راحت است و تنها باید به دنبال ویژگی ای بگردید که مناسب کارتان است. از ویژگی های دیگر این محصولات، تنوع بسیار بالای آن هاست. به طوری که به راحتی برای هر کاربری ای می توانید پمپ مناسبی پیدا کنید.

ویژگی های مشترک بین محصولات این کمپانی

همانطور که قبلا گفتیم، برخی از ویژگی های این پمپ ها اختصاصی برای یک مدل مخصوص است. اما ویژگی های مشترک بین مدل های پمپ این کمپانی به صورت زیر می باشد:

  • جنس بدنه آن ها از استیل یا چدن است. این ویژگی سبب می شود بدنه این پمپ ها ضد زنگ باشد. در نتیجه عمر آن ها طولانی تر خواهد بود.
  • پروانه این پمپ ها نیز از جنس چدن است. در نتیجه خوردگی در آن ایجاد نمی شود.
  • آلودگی صدای این پمپ ها نسبت به پمپ ها دیگر خیلی کمتر است.
  • این پمپ ها مصرف انرژی برق بسیار پایینی دارند.

کاربرد های محصولات این کمپانی

این کمپانی محصولات خود را در زمینه پمپ آبی و ابزار کشاورزی تولید می کند. کاربرد های این محصولات در زمینه های سرمایشی، گرمایشی و دیگر کاربرد پمپ لئو مختص حرفه ی کشاورزی است. از جمله مهمترین کاربرد های این پمپ ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. برای سیستم های تولید گرمای خانگی و یا صنعتی قابل استفاده هستند.
  2. برای پمپاژ سیالات شیمیایی بسیار مناسب و کاربردی هستند. به خصوص که در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند.
  3. می توان برای شستشو های صنعتی از آن ها استفاده کرد.
  4. انتقال مواد شیمیایی
کاربرد محصولات پمپ لئو

انواع پمپ لئو

تنوع محصولات این کمپانی

محصولاتی که این کمپانی تولید می کند، تنوع بسیار زیادی دارند. انواع مختلف پمپ ها را با توان و قدرت های گوناگون می توانید تهیه کنید. با توجه به کاربرد پمپ لئو ، می توانید توان آن را در بازه 0.5 اسب بخار تا 5.5 اسب بخار انتخاب کنید. همچنین تمام محصولات این برند را در دو نوع برق مصرفی تک فاز و سه فاز، بسته به نیاز و شرایط خودتان، می توانید از نمایندگی های معتبر تهیه کنید.

انواع پمپ های پمپ لئو

انواع محصولات پمپ لئو فروشگاه شوفاژ ایران

سخن پایانی

پمپ لئو نامی مشهور و قابل اطمینان در بازار پمپ های آبی است. اگر شما هم به تازگی در جستجوی خرید پمپ آبی بوده اید، قطعا نام این برند را شنیده اید. کاربرد محصولات پمپ لئو یا لیو عمدتا در زمینه های فراهم و انتقال آب خانگی، کشاورزی و صنعتی است. تنوع محصولات در تمام زمینه ها بسیار بالا است.

به همین دلیل به راحتی می توانید پمپ آبی که با نیاز و شرایط شما همخوانی دارد تهیه کنید. کیفیت بالا همراه با قیمت معقول و نسبتا پایین، مرغوبیت بدنه و تمام ویژگی های منحصر به فرد محصولات این برند، موجب شده که محصولات پمپ لئو عمر طولانی داشته باشند.

سوالات متداول
  1. کاربرد پمپ لئو در چه زمینه هایی است؟
    کاربرد این پمپ ها به صورت عمده در زمینه فراهم کردن آب و انتقال آن برای مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی است.
  2. آیا محصولات پمپ لئو با کیفیت هستند؟
    بله، محصولات این برند همه با کیفیت و مرغوب هستند. جنس بدنه و پروانه این پمپ ها از جنس چدن است. در نتیجه در برابر عوامل شیمیایی، خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. همین ویژگی ها باعث می شوند این پمپ ها عمر بسیار بالایی داشته باشند.
  3. پمپ لئو چه محصولاتی دارد؟
    این کمپانی پمپ های آبی متنوعی با عملکرد های گوناگون تولید می کند. هر کدام از پمپ های این برند توان های متنوع در بازه 0.5 اسب بخار تا 5.5 اسب بخار دارند. همچنین با توجه به نوع برق مصرفی نیز انواع تک فاز و سه فاز دارند.
5/5 - (1 امتیاز)